فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

۴۴ هزار برگ معاینه فنی در استان قزوین صادر شد

عصر خودرو- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بیش از ۴۴ هزار برگ معاینه فنی برای خودروهای سنگین در سال گذشته در استان صادر شد.

۴۴ هزار برگ معاینه فنی در استان قزوین صادر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  جبار قهاری  اظهار داشت: صدور مجوز تردد و فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در بخش کالا و مسافر استان منوط به رفع نقص فنی و حصول اطمینان از ایمنی خودرو بوده و انتظار می‌رود رانندگان فعال در این حوزه به این امر مهم توجه جدی داشته و نسبت به رفع نقص خودرو قبل از حرکت اقدام کنند.

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: پس از حصول اطمینان از وضعیت ایمنی خودرو مجوز تردد صادر می‌شود و این فرآیند شامل تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان است.

    قهاری تصریح کرد: در حال حاضر چهار مرکز معاینه فنی ویژه خودروهای سنگین دارای مجوز فعالیت از این اداره کل در استان فعال است و در سال گذشته 44 هزار و 434 برگ معاینه فنی برای خودروهای سنگین در استان صادر شده که با افزایش 31 درصدی مواجه شدیم.

    وی تصریح کرد: تردد ایمن و سلامت فنی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به ویژه ناوگان حمل و نقل مسافربری با حساسیت ویژه دنبال می‌شود و لازم است رانندگان نیز به منظور فعالیت در این بخش همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد رضایتمندی مسافران از خدمات ارائه شده توسط این ناوگان باشیم.

    قهاری یادآور شد: نظارت‌های دقیق بر فعالیت رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای در بخش حمل و نقل کالا و مسافر استان ضروری است و کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل با همکاری پلیس راه استان با گشت‌های محسوس و نامحسوس بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در محورهای مواصلاتی و پایانه‌های مسافربری به صورت مستمر نظارت دارند.

    وی گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از طریق کمیسیون‌های مواد 11 و 12 با تخلفات شناسایی شده برابر قوانین و مقررات حمل و نقل عمومی جاده‌ای رسیدگی و برخورد می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط