فونیکسریمکسبهتام

فرمانده ناجا خبر داد

کاهش ۳۰ درصدی قربانیان تصادفات نوروزی

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی از کاهش ۳۰ درصدی شمار قربانیان تصادفات نوروزی خبر داد و در عین حال تاکید کرد: مدیریت مطلوب موضوعات اقتصادی از جمله ارز و سکه امسال نیز با قطعیت ادامه خواهد داشت.

کاهش ۳۰ درصدی قربانیان تصادفات نوروزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به‌ گزارش ‌پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در نخستین روز از بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، مدیران و روسای پلیس های ناجا که صبح امروز (یکشنبه‌) در مقر مرکزی ناجا برگزار شد، اظهار کرد: این همایش فرصتی برای تبیین  اولویت‌های پیش روی نیروی انتظامی در سال جاری و نیز آسیب شناسی و بررسی اقدامات صورت گرفته شده در طی یک سال گذشته است.

    وی با اشاره به اقداماتی که در سال گذشته از سوی پلیس انجام شده است، گفت‌: در سال 97 پلیس در ماموریت ها وعملیات‌های مختلفی حضور موثر و مفیدی داشت. به عنوان مثال در بحث سکه و ارز و همچنین موضوعات اقتصادی با لطف خداوند و حضور به موقع همکارانم توانستیم در صحنه حاضر شده و عملکرد قابل قبولی را داشته باشیم. همچنین با همکاری خوب مردم شاهد هیچ گونه تجمع در موضوعات مختلف که سبب اتفاقات بزرگ می‌شود نبودیم.

    فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری  صحبت‌های خود  راهپیمایی ‌بزرگ"اربعین" را یکی در دیگر از ماموریت های پلیس عنوان کرد و گفت‌: چند سالی است که راهپیمایی اربعین جزو ماموریت های پلیس است و تمام یگان‌های ما از پلیس راهور تا یگان ویژه‌ و پلیس پیشگیری در آن برای خدمت به مردم حضور دارند. در اربعین سال 97 نیز بیش از  دو میلیون زائر در نظم و امنیت کامل به کشور عراق رفته  و بازگشته است که مدیریت این تعداد و تامین امنیت شان در مدت زمان محدودی کار بزرگی است.

    وی در ادامه با بیان اینکه دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برغم فراخوان‌هایی که صورت گرفته بود، در امنیت کامل برگزار شد، گفت‌: در روزهای پایانی سال و به خصوص در چهارشنبه آخر سال با کاهش انفجارات و خسارات  مواجه بودیم . اگر چه دلایل مختلفی در آن دخیل است، اما حضور به موقع پلیس از جمله دلایل موثر آن است.

    کاهش 30 درصدی تصادفات و جانباختگان نوروزی

    سردار اشتری با اشاره به طرح های ویژه طرح‌های ترافیک در طول سال، بیان‌ کرد: طرح های نوروزی، طرح تابستانه و زمستانه پلیس در جاده های کشور اجرا شد و آخرین مورد آن نیز طرح  نوروزی امسال بود. از بیست و پنجم اسفندماه قرارگاه نوروزی پلیس با آماده باش کامل ماموران آغاز به کار کرد که فعالیت این قرار گاه تا 17 فروردین ماه ادامه داشته است و نتیجه‌ آن کاهش 30 درصدی تصادفات و جانباختگان در صحنه تصادفات بود.

    به گفته فرمانده نیروی انتظامی،  در نیمه نخست فروردین سفرها 14 درصد افزایش و در نیمه دوم تعطیلات 13 درصد کاهش داشته است.  

    سردار اشتری به حضور به موقع پلیس در پی حادثه جاری شدن سیلاب در برخی از استان‌های کشور ، اشاره کرد و در این باره خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی جزو نیروهای اولی بود که در صحنه حضور داشت و علاوه بر امنیت، اقدام به کمک شهروندان نیز کرد که این به دلیل آمادگی نیروهای پلیس در طرح نوروزی بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو