فونیکسریمکسبهتام

۲۳ جاده کشور بسته است

عصر خودرو- تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌ های ترددشمار و گشت های راهداری سراسر کشور نشان می دهد اکنون ۲۳ محور مواصلاتی کشور بسته است.

۲۳ جاده کشور بسته است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، اکنون به ‌استثنای محورهای بسته و ممنوع،‌ سایر محورهای مواصلاتی باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
    محور رامیان- اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان‌ و ‌محور فرعی شمشک - دیزین در استان‌های البرز و تهران تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
    محور پونل- خلخال در استان گیلان محدوده قبل از سد شفارود به علت ریزش کوه‌ تا اطلاع بعدی بسته شد.
    امکان تردد از محور سی‌سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویر‌احمد و محور گنجنامه - تویسرکان‌ در استان همدان‌، به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی وجود ندارد.
    ‌محور سروآباد- پاوه، در استان کردستان‌،‌ وازک- بلده در استان مازندران‌، ‌محور قدیم بستان- چذابه‌ ‌در استان خوزستان‌، بندر ترکمن- سه راهی یساقی و گمیشان- خواجه نفس در استان گلستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.
    ‌همچنین عبور و مرور از محور شوشتر- چغازنبیل‌، اهواز- آبادان و کمربندی بستان‌- چذابه‌ و شادگان- سه راهی دارخوین، در استان خوزستان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی محدودیت دارد.
    ‌محور دره شهر- پلدختر در استان ایلام، اهرم - فراشبند، در استان بوشهر‌، طرود- معلمان‌ در استان سمنان‌ و چاهان- زرآباد‌، در جنوب استان سیستان و بلوچستان‌ نیز به دلیل نبود ایمنی کافی بسته است.
    ‌تردد از محور شهداد- اندوهجرد و شهداد- نهبندان در استان کرمان و ‌محور پلدختر- کوهدشت و نیز ‌محور قدیم خرم آباد- پلدختر در استان لرستان، به دلیل نبود ایمنی کافی میسر نیست.

    ** افزایش سه درصدی ترددهای برونشهری در شبانه روز گذشته
    بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2 هزار و 241 دستگاه تردد‌شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، در شبانه ‌روز گذشته کل تردد ثبت ‌شده ‌شهری نسبت به روز قبل، 3.2 درصد افزایش یافت.
    کل تردد ثبت ‌شده در شبانه‌روز گذشته نشان می‌دهد سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 12 درصد، اوج تردد بین ساعت های 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعت های 4 تا 5 صورت پذیرفته است.

    **‌ پرترددترین جاده‌های کشور
    آزادراه‌ ‌‌کرج‌-تهران، آزادراه تهران-کرج،‌‌ آزادراه کرج-قزوین، آزادراه قزوین-کرج،‌‌‌ آزادراه‌ قم-تهران، آزادراه ساوه - تهران، آزادراه تهران-کرج، محور پاکدشت-تهران، آزادراه تهران-ساوه و جاده تهران-شهریار، محور شهریار-تهران و محور تهران-پاکدشت‌ ‌در 24ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشت‌‌.

    **هواشناسی راه ها
    بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، ‌امروز (شنبه) شرق خلیج فارس مواج است و عصر امروز در مناطقی از جنوب غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال‌غرب کشور، افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.
    فردا (یکشنبه) در برخی مناطق جنوب غرب، جنوب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد؛ شدت بارش‌ها در جنوب خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان، شمال فارس و قسمت‌هایی از شمال کرمان خواهد بود که این شرایط به تدریج از بعدازظهر فردا و روز دوشنبه در شمال شرق و شرق کشور رخ خواهد داد.
    دوشنبه تا چهارشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب و دامنه‌های البرز به طور متناوب بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
    بیشتر مناطق کشور در این هفته روند افزایشی دما را تحربه می کنند.
    فردا آسمان تهران صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
    همچنین بندرعباس با بیشینه دما 32 ‌درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
    هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو