فونیکسریمکسبهتام

بررسی موضوع کرایه تاکسی در جلسه هیات دولت؛ فردا

عصر خودرو- شهردار تهران عنوان کرد که موضوع افزایش قیمت کرایه تاکسی‌ها را در جلسه فردای هیأت دولت مطرح خواهد کرد.

بررسی موضوع کرایه تاکسی در جلسه هیات دولت؛ فردا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه جشنواره تاکسیرانی با بیان اینکه امروز جشنواره تقدیر از خدمات تاکسیرانان برگزار شد و از تاکسیرانانی که بنا به دلایل مختلف همچون انتخاب مردم، ابداعات و … دستاوردهایی داشتند تقدیر شد و همچنین از دو سامانه پایانه هوشمند و کتاب ضوابط تاکسی‌های اینترنتی رونمایی شد.

    وی در مورد نوسازی تاکسی‌های فرسوده با بیان اینکه نوسازی خطوط تاکسیرانی بسیار مهم است، چرا که متوسط عمر تاکسی‌ها 6.8 سال است، گفت: تاکسی‌ها به دلیل بهره‌وری‌شان می‌بایست هر پنج سال یکبار تبدیل به احسن شوند اما با توجه به افزایش قیمت خودرو مشکلاتی در این زمینه اتفاق افتاد و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات حل شود.

    وی افزود: متوسط عمر رانندگان تاکسی 53 سال است.

    حناچی در مورد بیمه تاکسیرانان با بیان اینکه عدم پوشش بیمه تأمین اجتماعی مشکلاتی را ایجاد کرده بود که این موضوع در مجلس هم پرداخته شد گفت: امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود امسال بتوانیم این مشکل را حل و فصل کنیم.

    شهردار تهران در خصوص وضعیت کرایه‌های رانندگان تاکسی که با وجود گذشت دو ماه از سال هنوز افزایش نیافته است، عنوان کرد: دولت ابلاغ کرده است که افزایش قیمت‌ها باید هماهنگ شده باشد که فردا در جلسه هیأت دولت مطرح می‌شود.

    وی در خصوص نداشتن مدیرعامل برج میلاد نیز گفت: ایشان سرپرست شده و سرپرستی نیز عنوان موقتی است و انشالله به زودی مدیرعامل جدید انتخاب می‌شود.

    حناچی در مورد وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران نیز گفت: ایده‌آل این است که همه افراد جامعه کمتر از خودرو شخصی خود استفاده کنند.

    وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود که از حقوق پرسنل شرکت خودرو شهر به بهانه کمک به سیل زدگان مبالغی برداشت شده گفت: بدون رضایت که برداشت نمی‌شود اما حتماً این موضوع را پیگیری می‌کنم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو