فونیکسریمکسبهتام

نمایش ایستگاه شارژ خودروهای برقی در گوگل مپ

عصر خودرو- گوگل مپ به تازگی اعلام کرده است که قابلیت جدیدی را برای کاربران و مشتریان خودروهای برقی اضافه می‌کند تا به آنها مکان دقیق ایستگاههای شارژ خودروهای الکتریکی را نمایش می‌دهد.

نمایش ایستگاه شارژ خودروهای برقی در گوگل مپ
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

    حالا به نظر می‌رسد که توسعه وسایل نقلیه برقی و دوستدار محیط زیست بیشتر از هر چیز دیگری نیازمند توسعه زیرساخت‌های لازم و همچنین همکاری و پیوند غول‌های تکنولوژی و صنایع خودروسازی در جهان است تا به مشتریان و کاربران این امکان را بدهد تا بدون هیچ مشکلی در سطح خیابان و جاده‌های موردنظر خود تردد و رفت و آمد کنند.

    حالا گوگل به تازگی اعلام کرده که نقشه اختصاصی گوگل مپ از این پس قابلیت و امکان جدیدی را در اختیار کاربران موبایل قرار می‌دهد تا آنها بتوانند از وضعیت و مکان دقیق ایستگاههای شارژ خودروهای برقی و الکتریکی آگاه و مطلع شوند و از خدمات متنوعی که در آنها ارائه می‌شود، بهره مند شوند.

    بر اساس تازه‌ترین آمارهای منتشر شده در وب سایت the verge، مجموع تعداد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در جهان هم‌اکنون 53 هزار واحد است که در حدفاصل حدوداً هفت سال قرار است چند برابر شده و به مرز 2.5 میلیون واحد برسد.

    بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند. توسعه خودروهای برقی و الکتریکی نیازمند توسعه زیرساخت‌های لازم نظیر راه‌اندازی و ساخت ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی است که به رانندگان و دارندگان این دسته از وسایل نقلیه پاک این امکان را می‌دهد تا در مدت زمان کوتاهی اقدام به شارژ خودروی خود کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو