فونیکسریمکسبهتام

مدیر عملیات شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران:

۵۴۰۰ جایگاه توزیع سوخت در کشور فعال است

عصر خودرو- مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: ۵۴۰۰ جایگاه سوخت در کشور فعالیت می کند که افزایش جایگاهها، ارتقاء خدمت رسانی و حمایت از شرکتهای برند توزیع اولویت امسال است.

۵۴۰۰ جایگاه توزیع سوخت در کشور فعال است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  محمد فرازمند مدیر عملیات شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران در حاشیه معرفی مدیر جدید منطقه قزوین  اظهار داشت: سیاست اصلی ما واگذاری امور به بخش خصوصی و نظارت و سیاست گذاری و برنامه ریزی برای تأمین و توزیع مناسب سوخت در کشور است.

    وی بیان کرد: در سال‌های گذشته شرکت‌های برند برای مشارکت در فعالیت‌های توزیع سوخت وارد عرصه شده‌اند و ما نیز تلاش می‌کنیم نحوه خدمت رسانی هر سال بهتر از گذشته شود.

    توسعه فعالیت بخش خصوصی در دستور کار است

    فرازمند در ادامه گفت: برای فعالیت بخش خصوصی هیچ محدودیتی نداریم و همه فعالان این عرصه می‌توانند بر اساس ضوابط تعیین شده وارد خدمت رسانی در زمینه سوخت شوند.

    5400 جایگاه سوخت خدمت رسانی می‌کنند

    مدیر عملیات شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور با ابراز اطمینان از ذخیره سازی و تولید انواع سوخت در کشور اظهار داشت: در تأمین سوخت مناطق مختلف کشور هیچ مشکلی نداریم و برنامه ریزی و اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته است.

    وی بیان کرد: در حال حاضر 5400 جایگاه سوخت سی ان جی و بنزین در کشور فعالیت می‌کنند و با حضور شرکت‌های برند که حق العمل های خوبی برای آنها تعیین شده نسبت به کیفی سازی خدمات ارائه شده نیز اقدام کرده‌ایم.

    فرازمند گفت: در هر نقطه کشور که به احداث جایگاه‌های جدید سی ان جی و بنزین نیاز باشد بستر لازم را فراهم می‌کنیم و هیچ محدودیتی در کار ایجاد نخواهد شد.

    وی در خصوص میزان قاچاق سوخت در کشور یادآور شد: میزان دقیق قاچاق سوخت معلوم نیست ولی برای هر مقداری که اعلام می‌شود باید برنامه داشته باشیم و با رصد مسیر تولید تا توزیع از قاچاق این کالا جلوگیری کنیم که در این راستا جلسات متعددی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا برگزار شده است.

    فرازمند تصریح کرد: تعیین قیمت سوخت با دولت و مجلس است و هر طرحی که تصویب شود ما ملزم به اجرای آن هستیم.

    توزیع سوخت کامیون‌ها به صورت پیمایش

    وی در ادامه گفت: یکی از راه‌های تنظیم مصرف سوخت اجرای طرح پیمایش کامیون هاست که با کمک راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در حال اجراست که توزیع سهمیه سوخت بر اساس مسافت طی شده توسط خودروهای سنگین تعیین می‌شود.

    فرازمند بیان کرد: نصب جی پی اس برای کنترل فعالیت کامیون‌های حمل بار و تعیین سهمیه عادلانه می‌تواند در کاهش قاچاق سوخت هم مؤثر باشد.

    ارتقا خدمت رسانی در توزیع سوخت

    مدیر عملیات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور اضافه کرد: مهمترین اولویت امسال ما ساماندهی نرم افزارها برای ارتقا خدمت رسانی در جایگاه‌های سوخت است و تلاش می‌کنیم این کار در یک روش سیستمی بخوبی صورت گیرد.

    فرازمند روز چهارشنبه د ر دیدار با استاندار قزوین ضمن تشکر از خدمات محمد شرفی مدیر سابق، ابراهیم دژ رفتار را به عنوان مدیر جدید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین معرفی کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو