فونیکسریمکسبهتام

کشف موتور خودروهای خارجی در" قائم شهر"

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف موتور خودروهای خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان"قائم شهر" خبر داد.

کشف موتور خودروهای خارجی در" قائم شهر"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص رونق تولید و مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش انواع موتور خودروهای خارجی در شهرستان "قائم شهر"، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و شناسایی محل و مکان نگهداری اموال قاچاق، ماموران با هماهنگی قضائی و همکاری عوامل پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر به آدرس محل مورد نظر مراجعه کردند.

    فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در بازدید از انبار دپوی کالا 24 دستگاه موتور خودروهای سواری از نوع پژو ساخت کشور فرانسه  کشف و ضبط شد.

    سردار میرفیضی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 3 میلیارد ریال اعلام شد، افزود: کالاهای مکشوفه به اداره اموال تملیکی انتقال و در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

    فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه مقابله با قاچاق کالا و ارز در سال جاری از اولویت های مهم پلیس است، افزود: بی شک جلوگیری از ورود کالای قاچاق بی کیفیت به داخل کشور نقش مهمی در رونق تولید دارد

    کرمان موتوراکستریم