فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل تاکسیرانی تهران خبر داد؛

نوسازی ناوگان تاکسیرانی با خودروهای زیر ۴سال!

اعمال نرخ کرایه‌ جدید تاکسی؛ از اول اردیبهشت‌ماه

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نوسازی ناوگان تاکسیرانی با خودروهای دست دومی که زیر ۴سال عمر دارند، خبر داد.

نوسازی ناوگان تاکسیرانی با خودروهای زیر ۴سال!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادآنلاین ،  علیرضا قنادان در پاسخ به سوالی مبنی بر سرانجام نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران گفت: نوسازی فعلا متوقف است اما بنا داریم تا با استفاده از خودروهای دست دومی که عمرشان زیرچهارسال است تا حدودی کار نوسازی ناوگان را انجام دهیم.

    او ادامه داد: در این طرح خودرویی وارد نمی‌‌کنیم بلکه خودروهای داخلی دست دوم مثل سمند که برای استفاده شخصی بوده و استانداردهای تردد در شهر تهران را دارد به جای تردد خودروهای 12،10ساله خریداری و تبدیل به تاکسی می‌کنیم. برای عملیاتی کردن این تصمیم منتظر مصوبه دولت هستیم.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین درباره نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال جدید نیز گفت: نرخ کرایه تاکسی در دوره‌های گذشته همیشه دیر مصوب می‌شده و اجرای آن به اول تابستان می‌رسیده است، همین موضوع باعث سرگردانی راننده تاکسی و مسافران و درعین حال اختلافات کف خیابانی می‌شده است.

    قنادان ادامه داد:  امسال اما برای اینکه نرخ کرایه‌ها عادلانه باشد و هزینه‌های رانندگان را پوشش بدهد تصمیم گرفتیم تا افزایش براساس نرخ تورم باشد. از اردیبهشت ماه و بنا بر نرخ اعلامی بانک مرکزی، کرایه تاکسی‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط