فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

جاده های اورامانات از لغزندگی بیشتری برخوردار است

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به لغزنده بودن اکثر محورهای مواصلاتی استان، گفت: با این حال لغزندگی در محورهای اورامانات به علت شدت و تداوم بارش ها از لغزندگی بیشتری برخوردار است.

جاده های اورامانات از لغزندگی بیشتری برخوردار است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: از ابتدای شب گذشته (پنجشنبه) شاهد بارش باران و تگرگ در اغلب نقاط استان بودیم که همین موضوع باعث لغزندگی و حتی آبگرفتگی در برخی از سطوح جاده ها شده بود.
    وی با بیان اینکه با وجود بارش های تند که همراه با تگرگ در برخی محورها بخصوص راه های پاوه و جوانرود بود، تردد در تمامی محورها جریان داشت و هم اکنون نیز مشکلی برای تردد وجود ندارد.
    سرهنگ حیدری تصریح کرد: نیمه های غربی استان نظیر اسلام آبادغرب، کرند و گیلانغرب نیز شب گذشته و اوایل بامداد امروز بارش های خوبی را پشت سرگذاشتند که این بارش ها منجر به لغزنده شدن سطح جاده های آن ها شده است.
    رئیس پلیس راه کرمانشاه یادآوری کرد: با توجه به اینکه طبق پیش بینی های اداره کل هواشناسی بارش ها برای امروز نیز ادامه خواهد یافت از این رو از رانندگان می خواهیم که نهایت دقت را هنگام رانندگی داشته باشند.
    وی تصریح کرد: پرهیز از سرعت و سبقت های غیرمجاز توصیه همیشگی ما به رانندگان است چرا که در شرایط لغزنده بودن جاده ها امکان کنترل خودرو در سرعت های بالا بسیار سخت خواهد بود.
    سرهنگ حیدری ادامه داد: رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای دیگر و پرهیز از شتاب بی مورد دیگر مواردی است که رانندگان حتما باید به آن توجه کنند چرا که عدم رعایت مقررات راننگدی می تواند حوادث غیرقابل جبرانی برای آن ها و دیگران رقم بزند.
    رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به وقوع 9 فقره تصادف فوتی از 28 اسفند سال قبل تا 17 فروردین امسال و کشته شدن 15 نفر در این سوانح، خاطرنشان کرد: آمار تلفات جاده ای در مقایسه با سال گذشته 29 درصد کاهش داشت.
    وی همچنین از مصدوم شدن 222 نفر در جریان حوادث رانندگی خبر داد و گفت: آمار مصدومان نیز نسبت به نوروز سال گذشته با کاهش 30 درصدی روبرو بوده است.
    حیدری در پایان با بیان اینکه بیشتر سوانح رانندگی در محورهای کرمانشاه - صحنه، کرمانشاه اسلام آبادغرب و کرمانشاه - کامیاران رخ داده است، افزود: واژگونی خودروها و خروج از جاده با 55 درصد بیشترین علل سوانح جاده ای در ایام نوروز 98 بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو