فونیکسریمکسبهتام

راهداری:

جاده شمشک-دیزین بدون مجوز باز شده است

عصر خودرو- مسیر شمشک- دیزین در حالی از صبح امروز (چهارشنبه) توسط مجموعه این پیست بازگشایی شده که رئیس راهداری شهرستان شمیرانات می گوید این بازگشایی بدون هماهنگی و مجوز بوده است.

جاده شمشک-دیزین بدون مجوز باز شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مجموعه این پیست در صفحه اینستاگرام خود خبری مبنی بر بازگشایی محور شمشک - دیزین با محدودیت در ساعات تردد منتشر کرده است.
    رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شمیرانات در این باره موضع گرفت و روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بازگشایی این محور از صبح امروز بدون هماهنگی و مجوز راهداری صورت گرفته است.
    «سجاد جوان» افزود: پیست دیزین توسط پیمانکار مسیر را باز کرده و راهداری هیچگونه مجوزی برای این اقدام صادر نکرده است.
    مسئولان شهرستان شمیرانات با توجه به بارش های اخیر و خسارت واردآمده به زیرساخت های موجود، محور شمشک-دیزین را پرخطر اعلام کرده و آن را بسته بودند.
    رئیس راهداری شمیرانات افزود: دستور فوری مبنی بر انسداد مسیر به نیروهای راهداری صادر شد.
    معاون سیاسی فرماندار شمیرانات نیز تاکید کرد: تا زمانی که محور پر خطر شمشک - دیزین ایمن سازی نشود و راهداری و پلیس راهور ایمنی آن را تایید نکنند، در هیچ شرایط و محدودیتی مجوز بازگشایی ندارد.
    «همایون دهاقین» خاطرنشان کرد: پس از بارش های اخیر بسیاری از نقاط مسیرهای رودبار قصران بویژه شمشک سست شده و فرو ریخته بود که در دست تثبیت است.
    وی ادامه داد: به همین علت اعلام شده بود شهروندان از تردد غیرضروری در محورهای این بخش خودداری کنند اما این اقدام پیست دیزین منجر به افزایش تردد در این مسیرهای رانشی شده است.
    محور شمشک - دیزین یکی از مسیرهای دسترسی به پیست اسکی دیزین استان البرز است که به علت کوتاه تر بودن راه دسترسی به پیست مورد توجه اسکی سواران قرار می گیرد.
    شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر 600هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو