فونیکسریمکسبهتام

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران:

۵ هزار نفر در نوروز امسال از اتوبوس‌های گردشگری استفاده کردند

عصر خودرو- سیف با اشاره به برگزاری تور‌های نوروزی ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: در نوروز امسال ۵ هزار نفر از اتوبوس‌های گردشگری استفاده کردند.

۵ هزار نفر در نوروز امسال از اتوبوس‌های گردشگری استفاده کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی سیف رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در نشست خبری که امروز (یکشنبه هجدهم فروردین ماه) برگزار شد، گزارشی از اهم فعالیت‌های این ستاد در ایام نوروز ارائه کرد.
    رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه بخشی از برنامه‌ریزی‌ها به دلیل تغییرات جوی منتفی شد، گفت: در عین حال بخشی دیگر از کار‌ها را نمی‌توانستیم متوقف کنیم.

    سیف تصریح کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته میزان بازدید از مقاصد گردشگری تهران افزایش یافت و امیدواریم بتوانیم تهران را از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

    وی با تأکید بر اینکه شهرداری تسهیل‌گر مناسبی در این حوزه بوده است، افزود: در مبادی ورودی شهر تهران 11 کانتر استقبال از مسافران نوروزی داشتیم که شامل مبادی ریلی، هوایی و زمینی بود.

    رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه در 100 نقطه از شهر تهران فضا‌هایی را برای ارائه اطلاعات گردشگری مستقر کردیم، گفت: امسال برای اولین بار به صورت رایگان خدمات مشاوره گردشگری را از طریق شماره 137 به شهروندان ارائه دادیم.

    سیف با بیان اینکه طبق آمار 71 هزار نفر از طریق تماس با شماره 137 مشاوره رایگان گردشگری دریافت کردند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم این خدمات محدود به نوروز نباشد و در روز‌های جمعه کل سال هم ادامه یابد.

    وی با بیان اینکه اتوبوس گردشگری در مسیری مشخص از میدان تجریش حرکت و در 12 ایستگاه اقدام به جابجایی مسافران و گردشگران می‌کرد، تصریح کرد: 5 هزار نفر از طرح اتوبوس گردشگری استفاده کردند و تلاش ما این است که مسیر دوم را هم در محدوده مرکزی شهر راه‌اندازی کنیم، اما در طرح جدید این نوع خدمت به صورت رایگان انجام نخواهد شد.

    رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر کردیم که روز‌های پنج‌شنبه هم روز گردشگری بدون خودرو نامگذاری شود تا شهروندان با استفاده از اتوبوس‌های گردشگری از خدمات ما استفاده کنند.

    سیف در پایان خاطرنشان کرد: لایحه تبدیل ستاد گردشگری به سازمان گردشگری در فروردین ماه امسال به شورا می‌رود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو