فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران:

افتتاح خط ۶ با عجله انجام گرفته است

رفع نواقص ضرورت دارد

عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه هرچند شهردار تهران مسئولیت ایمنی خط ۶ را پذیرفته گفت: این مساله دلیلی برای رفع نواقص نیست و نمی‌توان نسبت به آن سکوت کرد.

افتتاح خط ۶ با عجله انجام گرفته است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، محمد علیخانی در حاشیه نخستین جلسه شورای شهر تهران که به دلیل حضور تعداد زیادی از اعضای شورای شهر تشکیل نشد در ارتباط با ایمنی خط 6 مترو که امروز بخشی از آن با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد، اظهار داشت: شورا نقش نظارتی را باید به خوبی انجام دهد و نمی‌توان رفتار دوگانه داشت. 

    وی افزود: ایراداتی که در خط 7 وجود داشت و موجب توقف آن شد همان  اشکالات در خط 6 نیز مورد توجه قرار نگرفته بود و نمی‌توان نسبت به این موضوع سکوت کرد. 

    علیخانی گفت: متاسفانه با تاخیر و عجله نسبت به افتتاح این خط اقدام کردند و این خط نیاز به 7 هواکش میان تونلی داشت که فقط یک هواکش برای آن در نظر گرفته شده است و در نامه‌ای ما این مساله را اعلام کردیم و درخواست کردیم که این مسئولیت را بپذیرند. 

    رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران عنوان کرد: هرچند که شهردار تهران شخصاً مسئولیت این موضوع را پذیرفته ولی دلیل نمی‌شود که نواقص رفع نشود. 

    وی خاطرنشان کرد: در فرانسه و روسیه در مترو حوادثی رخ داده و آتش‌سوزی‌هایی به وقوع پیوسته است که سبب کشته شدن تعدادی از مسافران شده بنابراین از آنجایی که حادثه خبر نمی‌دهد باید نواقص رفع شود. 

    علیخانی تاکید کرد: رفع نواقص ضرورت دارد و ما وظیفه خود می‌دانیم که این مساله را اطلاع دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط