فونیکسریمکسبهتام

سفر با ناوگان عمومی در خراسان شمالی ۸.۵ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در نوروز امسال، سفر با ناوگان عمومی استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸.۵درصد کاهش یافت.

سفر با ناوگان عمومی در خراسان شمالی ۸.۵ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سعید سبحانی  اظهار داشت: در بازه زمانی 25 اسفند ماه سال گذشته تا 9 فروردین امسال 69 هزار و 238 مسافر با ناوگان عمومی استان جابه جا شده اند.
    وی علت کاهش مسافرت ها را بارندگی و شرایط جوی عنوان کرد و افزود: اقبال مسافران به سفر با اتوبوس هم به دلیل ایمنی بیشتر و نظارت هایی که بر این ناوگان انجام می شود، افزایش دارد.

    *استقبال مسافران نوروزی از اتوبوس
    معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در تعطیلات نوروز امسال میزان استقبال مردم از مسافرت با اتوبوس بیشتر شده است.
    سبحانی اظهار داشت: در این ایام شمار مسافران جابه جا شده با اتوبوس بیش از مدت مشابه پارسال بوده و این در حالی است که در نوروز پارسال و تابستان امسال، سفر با ناوگان سبک مورد اقبال بوده است.
    وی خاطرنشان کرد: در نوروز امسال سفر با اتوبوس 5.6 درصد رشد داشت و این در حالی بود که سفر با مینی بوس 20 درصد و سفر با ناوگان سواری کرایه 6.3 درصد کاهش داشته است.
    سبحانی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی 25 اسفندماه پارسال تا 9 فروردین ماه جاری، حدود 425 هزار دستگاه خودرو وارد استان شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 20 درصد کاهش دارد.
    وی با بیان اینکه این میزان تردد توسط 45 دستگاه ترددشمار نصب شده در جاده های استان ثبت شده، افزود: بیشترین تردد مسافران ورودی به استان از ورودی فاروج به ثبت رسیده است به طوری که 45 درصد از خودروها از این مسیر وارد استان شده اند.
    سبحانی خاطرنشان کرد: 21 درصد از خودروهای ورودی به استان از مسیر جنگل گلستان گزارش شده است و ورودی به استان از مبادی شهرستان اسفراین هم 19 درصد از ترددهای ورودی را به خود اختصاص داده است.
    معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال میزان ترددهای ورودی به استان از سمت جنگل گلستان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
    خراسان شمالی در حدفاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو