فونیکسریمکسبهتام

برترین و بدترین برندهای خودرویی ۲۰۱۹

عصر خودرو- در بررسی‌های سال جاری (۲۰۱۹) کانسیومر ریپورت، سوبارو با بیشترین امتیاز در برترین جایگاه برندهای خودرویی قرار گرفت.

برترین و بدترین برندهای خودرویی ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، این برند با کسب 81 امتیاز از مجموع  100 امتیاز، در جایگاه بهترین برند قرار گرفت و در میان خودروسازان غیرلوکس 5 امتیار کامل را به دست آورد.

    کانسیومر ریپورت هرساله و با نظارت اتحادیه مصرف‌کنندگان آمریکایی گزارش سالانه جدید خود را منتشر می‌کند. در این بررسی بیش از 34 هزار مالک در خصوص محصولات مصرفی خود نظر می‌دهند. همچنین نتایج حاصل از تست تصادف، امتیاز ایمنی و ملاحظات حاصل از حرکات جاده‌ای نیز به برآوردها اضافه خواهد می‌شود.

    جنسیس به عنوان دست لوکس‌ساز هیوندای و با کسب امتیاز 80 از 100 در جایگاه دوم برترین برندهای جهان قرار گرفت. پورشه نیز با کسب امتیاز 70 از مجموع 100،  عنوان سومین برند جهان را از آن خود کرد.

    در میان برندهای ضعیف سال 2019 نیز می‌توان به فیات و جگوار اشاره کرد که تنها 44 امتیاز را از آن خود کردند. بیشترین مشکل فیات، اختلال در سامانه اطلاعات- سرگرمی و مشکل در سامانه انتقال قدرت عنوان شده که اثر نامطلوبی روی میانگین امتیاز خودروهای برند کرایسلر و دوج نیز گذاشته است. لندروور با کسب  (48 از 100) و میتسوبیشی (49 از 100) از خودروسازان دیگری هستند که کارنامه درخشانی ندارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط