فونیکسریمکسبهتام

بیمه متعهد به پرداخت فوری خسارت خودروهای آسیب دیده سیل است

عصر خودرو- مدیر شعب شرکت بیمه ایران در استان فارس گفت: شرکت های بیمه به هر یک از اتومبیل های آسیب دیده در حادثه سیل شیراز که دارای بیمه بدنه یا شخص ثالث هستند، متعهد به پرداخت و جبران فوری خسارت هستند.

بیمه متعهد به پرداخت فوری خسارت خودروهای آسیب دیده سیل است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، حمیدرضا جمالی نژاد سه شنبه در خصوص تمهیدات در نظر گرفته شده برای بهره مندی آسیب دیدگان حادثه سیل شیراز از بیمه گفت: تا ساعت 15 روز سه شنبه ششم فروردین ماه جاری، پرونده هیچ خودرویی به بیمه ارجاع نشده است.
    وی افزود: از آنجا که آسیب دیدگان این حادثه تا به امروز درگیر اولویت های مهم تری همچون رسیدگی به وضعیت سلامتی خود و خانواده شان هستند تاکنون برای جبران خسارت توسط بیمه به این سازمان مراجعه نکرده‌اند.
    جمالی نژاد اظهار کرد: از سوی دیگر اداره آگاهی نیروی انتظامی شیراز تاکنون اجازه ورود بیمه به پارکینگ دپوی خودروهای آسیب دیده را نداده است و امکان برآورد وضعیت بیمه ای خودروهای حادثه سیل شیراز میسر نشده؛ اما به محض احراز اطلاعات کافی درباره اینکه چه تعداد از این خودروها تحت پوشش بیمه بوده‌اند اقدامات لازم به صورت فوری صورت خواهد گرفت.
    مدیر شعب شرکت بیمه ایران در استان فارس گفت: این شرکت بیمه به محض وقوع حادثه برای جبران خسارت آسیب دیدگان در چارچوب قانون اعلام آمادگی کامل کرده است.
    وی ادامه داد: پرداخت خسارت در چارچوب قرارداد بیمه صورت می‌گیرد؛ چنانچه در این قرارداد عامل حادثه مشخص شده باشد، همچنین با تایید مقامات قضایی و نیروی انتظامی بیمه شخص ثالث و بدنه پرداخت می‌شود.
    مدیر شعب شرکت بیمه ایران در استان فارس گفت: این شرکت با دیدی باز و با درنظر گرفتن تمهیدات لازم برای پیشبرد سریع امور وارد عمل می‌شود ؛ زیرا حادثه سیل شیراز اتفاقی ویژه است و در تلاش هستیم آلام مردم را کاهش دهیم .
    سیل ناگهانی که پنجم فروردین در دروازه قرآن شیراز رخ داد، بنا بر اعلام پزشکی قانونی منجر به کشته شدن 18 نفر و مصدومیت شماری از هموطنان شد.
    این سیل اتومبیل های پارک شده و در حال تردد در دروازه قرآن را تا مسافتی با خود برد و بر روی هم انباشت.
    به گفته رئیس کل دادگستری فارس تعداد 198 خودرو که از سیل پنجم فروردین ماه شیراز دچار آسیب های کلی و جزئی شده بودند در پارکینگ های محافظت شده نگهداری می شوند. علی القاصی مهر افزود: پس از به اتمام رسیدن اقدامات قضایی و کارشناسی تعیین تکلیف می شوند و به صاحبانشان تحویل خواهند شد.
    علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز نیز دوشنبه گفت: با فراخواندن مسئولان شرکت های بیمه در استان فارس، دستور رسیدگی به امور بیمه ای و تعیین خسارات خودروهای آسیب دیده در سیل صادر شده است.
    محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیش از این شامگاه دوشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران استان فارس گفته بود: خسارت وارده به کسانی که از حوادث غیرمترقبه آسیب می بینند در دولت تعریف شده است، از این رو خسارت به خودروهایی که در حادثه سیل شیراز وارد شده از سوی دولت جبران می شود تا دغدغه مضاعف به خانواده‌های آسیب دیده وارد نشود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو