فونیکسریمکسبهتام

پس از پاکسازی بقایای ریزش کوه؛

تردد در محور سمیرم- یاسوج برقرار شد

عصر خودرو- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: بقایای ریزش کوه در کیلومتر ۱۵ محور سمیرم به یاسوج، با تلاش راهداران، پاکسازی و تردد دوباره در این مسیر برقرار شد.

تردد در محور سمیرم- یاسوج برقرار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، فرزاد دادخواه روز دوشنبه افزود: بارندگی شدید روزهای اخیر موجب ریزش کوه در محور سمیرم - یاسوج شده بود.
    وی با بیان این که ریزش کوه در این مسیر خسارت جانی و مالی نداشت، گفت: هم اکنون تردد در این محور جریان دارد.
    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان در باره احتمال ریزش کوه در محورهای کوهستانی استان هشدار داد و گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی و افزایش بارندگی ها از عصر امروز، رانندگان در این مسیرها باید با احتیاط کامل رانندگی کنند.
    وی تاکید کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به موقع نیروهای راهداری هم اکنون تمام محورهای استان باز و هدایت ترافیک در آنها بخوبی در حال انجام است.
    دادخواه با اشاره به اینکه این گروه ها شامل یکصد اکیپ با550 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در پایگاه های راهداری استان مستقر شده اند، اضافه کرد: گشت زنی در جاده های استان با هدف امداد رسانی و تسهیل تردد وسایط نقلیه و رفع مشکلات احتمالی در جاده ها از وظایف این گروه هاست.
    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به پیش بینی بارش در بیشتر نقاط استان اظهار داشت: بارش شدید باران در محورهای غرب و جنوب استان ادامه دارد و امروز دوشنبه ارتفاع برف در فریدونشهر به 12 سانتیمتر رسید.
    استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است که به لحاظ موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهارراه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر در کشور را دارد.
    این استان همچنین دارای 399 کیلومتر آزادراه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه و 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ است.
    شهرستان کوهستانی و سردسیر سمیرم دارای40 کیلومتر بزرگراه،73 کیلومتر راه اصلی، 125 کیلومتر راه فرعی و 403 کیلومتر راه روستایی است.
    این شهرستان در 164 کیلومتری شمال یاسوج و160کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو