فونیکسریمکسبهتام

بیش از چهار میلیون خودرو از جاده های همدان عبور کردند

عصر خودرو- مسئول مرکز مدیریت راه های استان همدان گفت: چهار میلیون و ۱۴۶ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو از ۲۵ اسفند تا ظهر روز گذشته از جاده های این استان تردد کردند.

بیش از چهار میلیون خودرو از جاده های همدان عبور کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، بابک گردان روز شنبه بیان کرد: طبق آمار ثبت شده توسط گشت های راهداری و دوربین های پایش تصویری، میزان تردد از جاده های این استان نسبت به زمان مشابه سال گذشته 16.8 درصد افزایش داشته است.
    وی اضافه کرد: بیشترین میزان تردد و پرترافیک ترین جاده ها در نوروز امسال تاکنون جاده همدان تا سه راهی کوریجان و همدان تا سه راهی بهار است.
    مسئول مرکز مدیریت راه های استان همدان اظهار داشت: 77 دستگاه سامانه تردد شمار در محورهای ارتباطی استان همدان نصب شده است و عبور و مرور خودرو ها را کنترل می کند.
    گردان با بیان اینکه تردد در تمامی جاده های این استان روان است گفت: تمامی راه های این استان باز است و تنها جاده همدان - تویسرکان از سمت گنجنامه به علت احتمال ریزش سنگ و بروز سانحه مسدود است.
    وی اظهار داشت: 30 دستگاه سامانه نظارت تصویری در نقاط حساس محورهای ارتباطی استان همدان نصب شده است و با ارسال اطلاعات از گره های ترافیکی و حوادث، موجب انجام اقدامات برای رفع مشکلات می شود.
    سامانه تلفنی 141 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی از آخرین وضعیت جاده های کشور است؛ همچنین سامانه پیامکی 1000141 نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده های کشور را در اختیار مردم می گذارد.
    پایگاه اینترنتی www141.ir نیز علاوه بر اطلاعات وضعیت جاده ها، وضعیت جاده ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می دهد.
    در طرح نوروزی امسال 25 پایگاه و 50 تیم راهداری، 285 خودروی راهداری، 12 دستگاه خودروی گشت و 516 نفر نیرو در استان همدان فعال هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط