فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد؛

امدادرسانی به هموطنان گرفتار برف و کولاک در ۴ استان

عصر خودرو- رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ۲۰۵ امدادگر در چهار استان متاثر از برف و کولاک با استفاده از ۶۹ خودروی امدادی، به عملیات‌های امداد و نجات پرداختند.

امدادرسانی به هموطنان گرفتار برف و کولاک در ۴ استان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  مرتضی سلیمی  با اشاره به گزارش عملیات انجام شده در برف و کولاک در چهار استان اظهار کرد: در استان گلستان محور گرگان به شاهرود (توسکستان) و آزادشهر به شاهرود (خوش ییلاق) 9 تیم عملیاتی شامل 40 نفر مشغول فعالیت بودند.

    وی افزود: تعداد ١۰ دستگاه از جمله دو دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه خودروی کمک دار، دو دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه امدادی آرگو از جمله خودروهایی بودند که در این عملیات‌ها استفاده شدند.

    رئیس سازمان امداد و نجات ضمن تشریح عملیات‌های امدادی در استان مازندران گفت: در سوادکوه (شیرگاه –زیراب-پل سفید) و همچنین ساری به کیاسر تعداد 21 تیم شامل 56 امدادگر مشغول فعالیت بودند.

    وی ادامه داد: خودروهای بکارگیری شده در این عملیات‌ها ٢١ دستگاه شامل 9 دستگاه آمبولانس، 9 دستگاه خودروی کمک دار و سه دستگاه خودروی نجات بودند.

    سلیمی درباره عملیات‌های امداد و نجات انجام شده در سمنان گفت: در شاهرود به آزادشهر (خوش ییلاق)، مهدی شهر به فولاد محله-دامغان به فولادمحله-میامی به کالپوش-شاهرود به گرگان (توسکستان) تعداد 37 تیم که شامل 94 نفر می‌شوند به عملیات‌های امداد و نجات پرداختند.

    وی گفت: در این عملیات‌ها هم 33 دستگاه خودرو شامل 15 دستگاه آمبولانس، 17 دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه امدادی آرگو به کار گرفته شد.

    رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر عملیات‌های انجام شده در استان خراسان رضوی را اینگونه تشریح کرد: در قوچان به دره گز (گردنه امامقلی) پنج تیم شامل 15 نفر مجموعه تیم‌های عملیاتی ما بودند.

    وی در پایان گفت: خودروهای بکارگیری شده در این عملیات پنج دستگاه شامل دو آمبولانس، دو خودروی کمک دار و یک دستگاه خودروی نجات بودند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو