فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

۳۰۰ خودرو در محورهای مواصلاتی سمنان از برف و کولاک رهاسازی شد

عصر خودرو- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه این جمعیت شب گذشته ۳۰۰ خودرو را از شرایط برف و کولاک رهاسازی کرد، گفت: امدادرسانی در نواحی کوهستانی همچنان تداوم دارد.

۳۰۰ خودرو در محورهای مواصلاتی سمنان از برف و کولاک رهاسازی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، حسن شکر اللهی  بابیان اینکه هم‌زمان با آغاز بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی استان سمنان 20 تیم امدادی به همراه تیم واکنش سریع به مناطق مختلف اعزام شدند، ابراز داشت: تاکنون تیم امداد و نجات هلال احمر استان توانست 300 خودرو را از برف و کولاک رهاسازی کند.

    وی بابیان اینکه 100 نفر در پایگاه‌های هلال احمر محورهای شاهرود-آزادشهر و همچنین فولاد محله اسکان داده شدند، اضافه کرد: بین درراه ماندگان 100 بسته غذایی توزیع‌شده است.

    مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تلاش برای امدادرسانی در برخی محورها نظیر آزادشهر و فولاد محله همچنان ادامه دارد، ابراز داشت: از رانندگان درخواست می‌شود تا عادی شدن شرایط از تردد غیر ضروری در جاده‌های استان پرهیز کنند.

    شکراللهی اضافه کرد: اعزام بالگرد اورژانس و جمعیت هلال احمر به منطقه در دستور کار است تا از این طریق بتوان منطقه را مورد پایش قرارداد و به رانندگان نیز توصیه می‌شود در اولین شهر یا روستای پیش روی خود اقامت و از ادامه مسیر صرف نظر کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط