فونیکسریمکسبهتام

یک میلیون و ۵۰۰ هزار صندلی اتوبوس در اختیار مسافران نوروزی

بلیت اتوبوس بعد از نوروز ارزان می‌شود

عصر خودرو- عامری گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار صندلی اتوبوس در اختیار مسافران نوروزی است و هیچ نگرانی بابت گران‌فروشی بلیت وجود ندارد.

یک میلیون و ۵۰۰ هزار صندلی اتوبوس در اختیار مسافران نوروزی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، احمدرضا عامری رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی اتوبوسرانی با بیان اینکه قیمت بلیت اتوبوس بعد از تعطیلات نوروز به حالت سابق باز می‌گردد، گفت: چندی پیش دستورالعمل 20 درصدی افزایش قیمت بلیت اتوبوس ارائه شد که امروز با دستور وزیر راه و شهرسازی بعد از عید به حالت سابق بازمی گردد.

    وی با بیان اینکه از 25 اسفند ماه طرح نوروزی آغاز شده است، گفت: در این ایام تمامی پایانه‌های مسافری در کلیه شهر‌ها نوسازی و پاکسازی شده اند تا رفت و آمد مسافران نوروزی سهل‌تر و آسان‌تر شود.

    عامری تاکید کرد: نظارت کاملی بر تمامی پایانه‌های مسافری و دفاتر فروش بلیت انجام می‌شود تا هیچ شرکتی اقدام به گران‌فروشی بلیت نکند و شرکت‌های مسافرتی مجاز هستند تنها 20 درصد  بلیت‌های خود را گران‌تر بفروشند.

    رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی اتوبوسرانی با بیان اینکه 15 هزار دستگاه اتوبوس برای ایام عید در نظر گرفته شده است، افزود: 28 هزار دستگاه سواری و 21 هزار دستگاه مینی بوس برای جابه جایی مسافران در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

    وی اظهار کرد: 1 میلیون و 55 هزار صندلی در اختیار مسافران در ایام نوروز گذاشته شده است و اتوبوس‌ها بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروز هستند.

    عامری بیان کرد: رانندگان مجاز هستند تنها ساعات محدودی پشت اتوبوس بنشینند و هیچ راننده‌ای حق ندارد 24 ساعت مسافران را جا به جا کند.

    رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی اتوبوسرانی توضیح داد: طرح ستاد نوروزی در تمامی جاده‌های کشور از 25 اسفندماه آغاز شده است و امیدواریم در ایام پیک نوروز بتوانیم خدمات مناسبی به مسافران نوروزی ارائه دهیم.

    وی توضیح داد: مشکل کمبود لاستیک و قطعات یدکی دستگاه‌های اتوبوس برطرف شده است و در ایام پیک نوروز رانندگان نگرانی از بابت تامین لاستیک نخواهند داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو