فونیکسریمکسبهتام

کولاک برف تردد در شهرستان کوهرنگ را مختل کرد

عصر خودرو- فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به بارش شدید برف همراه با تندباد در این شهرستان از اختلال تردد در محورهای ارتباطی و گرفتار شدن خودروها در برف خبر داد.

کولاک برف تردد در شهرستان کوهرنگ را مختل کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، مرتضی زمانپور شامگاه افزود: بارش برف که از صبح یکشنبه در شهرستان آغاز شده همچنان با شدت تداوم دارد و منجر به بروز مشکلاتی در شهرستان شده است.
    وی ادامه داد: بارش برف برق مناطقی از بازفت و صمصامی را قطع کرد که با تلاش نیروهای راهداری و پیشتیبانی شرکت برق هم اینک برق این مناطق متصل شده است.
    زمانپور همچنین از امدادرسانی به بیش از 800 خودروی گرفتار در برف طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: به سبب کولاک برف و مه تردد در محورهای شهرستان با کندی انجام می گیرد و خودروهای بسیاری در برف گرفتار شدند.
    فرماندار شهرستان کوهرنگ همچنین از قطع راه ارتباطی 32 روستای منطقه بازفت به مرکز شهرستان خبر داد و گفت: اکیپ های راهداری در تلاش برای بازگشایی این محورها هستند.
    زمانپور با بیان اینکه تردد در گردنه چری و شاه منصوری تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام است، خاطرنشان کرد: روز شنبه بر اثر ریزش بهمن در محدود گردنه شاه منصوری 200 خودرو در بهمن گرفتار شدند که پس از 5 ساعت تلاش نیروهای امدادی این خودروها رهاسازی و هیچ تلفات جانی برجا نگذاشت.
    به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین گزارش های هواشناسی از صبح امروز تاکنون 35 سانتی متر برف جدید در شهرستان کوهرنگ شکل گرفته که مجموع ارتفاع برف در شهر چلگرد را به 120 سانتی متر و در گردنه ها به بیش از 3 متر افزایش داده است.
    این سامانه بارشی همچنین منجر به بارش 10 میلیمتر باران در شهرکرد، 15 میلیمتر در لردگان، 14 میلیمتر در فارسان، 8 میلیمتر در بروجن، 18 میلیمتر در شلمزار، 11 میلیمتر در بن و 8 میلیمتر در سامان شده است.
    این سامانه بارشی تا ظهر دوشنبه در چهارمحال و بختیاری فعال است و پس از آن از استان خارج می شود.
    چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط