فونیکسریمکسبهتام

قدرت کوروت جدید ۲۰۲۰ بیش از حد زیاد است!

عصر خودرو- کوروت جدید که در مراحل آزمایش فنی قرار دارد به دلیل توان خروجی زیاد موتور، دچار آسیب شد.

قدرت کوروت جدید ۲۰۲۰ بیش از حد زیاد است!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پیگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شورولت کوروت جدید یکی از داغ‌ترین اخبار خودرویی چند ماه گذشته به شمار می‌رود. مهم‌ترین علت داغ بودن اخبار مربوط به نسل جدید کوروت این است که این خودروی اصیل برای اولین بار به جای موتور جلو به یک سوپر اسپرت موتور عقب (میانی) تبدیل می‌شود. کوروت که یکی از پرطرفدار‌ترین خودرو‌های شرکت شورولت و یکی از بهترین خودرو‌های اسپرت آمریکایی محسوب می‌شود قرار است در نسل جدید خود توانی بین 800 تا 1000 اسب‌بخار داشته باشد که نسخه 1000 اسب‌بخاری قرار است به یک یا چند موتور برقی کمکی نیز مجهز باشد.

    با این وجود به دلیل مشکلات فنی موجود در مراحل آزمایش این خودرو، تولید و معرفی آن برای چند ماه به تعبیق افتاده است. مشکلات فنی این خودرو شامل سه مورد اصلی می‌شود. مورد اول به بخش طراحی و مهندسی موتور خودرو بازمی‌گردد که به گفته منابعی آگاه، مشکلات آنقدر زیاد است که مهندسان شورولت زمان کافی برای حل آن نداشته‌اند.

    مشکل دوم که مشکلی عجیب نیز محسوب می‌شود توان زیاد پیشرانه گزارش شده است. ظاهرا مشکل اصلی پیشرانه نیرومند این خودرو دشواری کنترل توان خروجی آن است به طوری که توان بیش از حد خروجی به ساختار موتور آسیب می‎زند. بیشترین آسیب وارد شده در بخش‌های آلومینیومی موتور است که کشش مقاومت دربرابر فشار حاصله از تولید توان 1000 اسب‌بخار را ندارد. از سوی دیگر گزارش شده که این توان خروجی بالا موجب شده که بخش شیشه‌ای درپوش موتور در حین مراحل آزمایشی بشکند.

    قدرت کوروت جدید 2020 بیش از حد زیاد است!

    جزییات مشکل سوم، اما کاملا مشخص نیست. با این وجود منابعی در اینباره گفته‌اند که اختلافاتی میان مهندسان و طراحان خودرو در برخی قسمت‌ها وجود دارد. برخی دیگر نیز این مشکلات را به عدم توافق بر سر طراحی فضای داخلی خودرو نسبت داده‌اند. با تمام این تفاسیر نسل جدید کوروت قرار است اواخر تابستان امسال معرفی شود. هرچند بنظر می‌رسد که در صورت حل نشدن این مشکلات، معرفی آن بیش از پیش به تعبیق بی‌افتد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو