فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

ارائه خدمات امدادی رایگان به خودروهای تولیدی کمتر از ۵ سال گروه سایپا

عصر خودرو- مدیرعامل سایپایدک اعلام کرد: تمامی هزینه‌های امدادی خودرو‌های دوره گارانتی گروه سایپا و خودروهایی که کمتر از پنج سال عمر دارند در طرح خدمات و امداد نوروزی۹۸ گروه سایپا رایگان است.

ارائه خدمات امدادی رایگان به خودروهای تولیدی کمتر از ۵ سال گروه سایپا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، بهزاد پناهی مدیرعامل سایپایدک در آیین آغاز به کار طرح خدمات و امداد نوروزی 98 گروه سایپا گفت: وظیفه شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفر‌های نوروزی است و تمامی پایگاه‌ها و واحد‌های امدادی گروه سایپا در جاده‌های سراسر کشور خدمات امدادی به مشتریان ارائه خواهند داد.

    وی افزود: شبکه خدمات پس از فروش گروه سایپا جهت اجرای مطلوب طرح خدمات و امداد نوروزی98 از 25 اسفند 97 تا 16 فروردین 98 با تمام توان بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه خواهد داد.

    پناهی خاطرنشان کرد: در طرح امداد و خدمات نوروزی 98 گروه سایپا، 11 دفتر منطقه‌ای و 20 انجمن صنفی نمایندگی‌های گروه سایپا در سراسر کشور، وظیفه کنترل و نظارت بر عملکرد نمایندگی‌ها و واحد‌های امدادی را بر عهده دارند و بیش از یکهزار و 700 امدادگر در طول طرح مشغول خدمات رسانی به مشتریان و امدادخواهان خواهند بود.

    مدیرعامل سایپایدک اعلام کرد: مالکان خودروهای گروه خودروسازی سایپا در صورت بروز مشکل در حین سفرهای نوروزی، می‌توانند با شماره 096550 تماس بگیرند و از خدمات امدادی و تعمیرگاهی نمایندگی های کشیک این طرح در ایام نوروز برخوردار شوند.

    پناهی گفت: در این طرح به تمامی خودروهایی که نیاز به امداد دارند، خدمات امدادی ارائه خواهد شد ولی اولویت با خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا است.

    گفتنی است طرح خدمات و امداد نوروزی 98 گروه خودروسازی سایپا از 25 اسفند 97 آغاز  و تا 16 فروردین 98 در تمامی جاده های کشور اجرا می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو