فونیکسریمکسبهتام

طرح نوروزی پلیس‌راه در استان یزد آغاز شد

عصر خودرو- همزمان با سراسر کشور امروز پنجشنبه در مراسمی طرح نوروزی پلیس‌راه با حضور استاندار یزد و تعدادی از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان در ستاد فرماندهی انتظامی استان آغاز شد.

طرح نوروزی پلیس‌راه در استان یزد آغاز شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، این طرح تا 15 فروردین‌ماه سال 1398 با همکاری دستگاه‌های مرتبط با حضور فعال مأموران پلیس‌راه در مناطق حادثه‌خیز و جاده‌های اصلی استان ادامه دارد.
    در اجرای این طرح تمام جاده‌های استان در مسیر اصلی شمال به جنوب با حضور مأموران نظارت و کنترل می‌شود تا سفرهای شهروندان به‌خوبی و در کما ایمنی انجام شود.
    استاندار یزد در این مراسم گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای پلیس و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در نوروز 98 امیدواریم این استان پیام‌رسان نظم و امنیت در کشور است.
    محمدعلی طالبی با قدردانی از دستگاه‌های مسئول در اجرای این طرح افزود: اقدام‌های پلیس در برقراری امنیت و آرامش شهروندان و میزبانی مناسب اجرای طرح نوروزی جای قدردانی دارد.
    استاندار یزد تصریح کرد: فعالیت پلیس در سال جاری موجب شد که عملکرد موفقی در کاهش تصادف جاده‌ای در سطح داشته باشیم که این امر نشانگر این است که با ظرفیت دستگاه‌های مسئول می‌توان وضعیت را بهتر بهبود بخشید.
    طالبی خاطرنشان کرد: هرچه بتوان در ایام نوروز با کمک و تعامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی با پلیس و جدیت بیش‌ازپیش آمار تصادف و تلفات را کاهش داد رضایتمندی مردم را بیشتر شاهد خواهیم بود.
    همچنین فرمانده انتظامی یزد با قدردانی از تلاش یگان‌های امدادی، خدماتی و پلیس‌راه در کاهش تلفات و تصادف جاده‌ای در سال جاری گفت: تمام یگان‌های امدادی، خدماتی و پلیس در سخت‌ترین شرایط در خدمت مردم هستند.
    سرتیپ محمدرضا میرحیدری افزود: پلیس همه توان خود را در راستای ارتقای امنیت استان، مردم و مسافران عرضه می‌کند تا شاهد نوروزی خوب برای همه هموطنان باشیم.
    در این مراسم نیروهای پلیس و امداد و نجات آمادگی و همکاری خود را برای اجرای طرح نوروزی اعلام کردند.
    استان یزد افزون بر 6هزار اثر تاریخی و فرهنگی دارد که از آن با عنوان نخستین شهر خشت خام و دومین شهر تاریخی جهان یاد می‌شود.
    این شهر 743 هکتار بافت تاریخی دارد که حریم آن پنج هزار هکتار وسعت دارد و این شهر علاوه بر ثبت در فهرست آثار ملی، در 18تیرماه 1396در فهرست آثار سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد(یونسکو) ثبت شد.
    یزد در تعطیلات نوروزی مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است، پیش‌بینی شد که 1.5میلیون نفر از بناهای تاریخی و فرهنگی استان یزد در ایام نوروز بازدید کنند.
    روزانه افزون بر 300 هزار دستگاه خودرو در جاده‌های استان یزد تردد می‌کنند.
    استان یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی، 2هزار و 250 کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع راه‌های آن هزار و 267 کیلومتر جزو راه‌های شریانی و ملی است.
    یزد در بحث طول راه‌های شریانی رتبه 10 کشوری را دارد، ازلحاظ طول بزرگراه در جایگاه هشتم، طول راه اصلی در رتبه 14 ،‌ طول راه‌های فرعی در جایگاه 15 و طول راه روستایی رتبه 22کشوری رادار است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو