فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر صنعت در کرمان:

تولید رنو دوباره در ایران آغاز می‌شود

عصر خودرو- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری شرکت رنو در ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به میزان سرمایه‌گذاری شرکت رنو در ایران انجام داده مکانیزمی در نظر گرفتیم که تولید رنو را دوباره در ایران آغاز کنیم.

تولید رنو دوباره در ایران آغاز می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، فرشاد مقیمی عصر امروز در در جلسه مشترک کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه تنظیم بازار استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت موضوع رفع مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان را در دستور کار قرار داده است و پیگیر رفع آنهاست اظهار داشت: پرداخت دو مرحله حقوق معوقه کارگران این کارخانه جای تقدیر دارد.

    وی با بیان اینکه مقرر شد 10 هزار تن روغن برای این کارخانه در نظر گرفته شود عنوان کرد: تا کنون قرارداد 3 هزار تن از این میزان بسته شده و قرارداد 2 هزار تن دیگر نیز در آینده نزدیک منعقد می‌شود.

    معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به مذاکرات انجان شده با بانک مرکزی در زمینه درخواست مدیر عامل این کارخانه برای حذف کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان از لیست سیاه بانک مرکزی بیان کرد: «همتی» رئیس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که باید همکاری دو طرفه باشد تا نام این کارخانه از لیست سیاه بانک مرکزی حذف شود.

    وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این جلسه با اشاره به مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان، گفت: در ستاد کل فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور برنامه 10 گانه‌ای مصوب شد که بخشی از آن در زمینه ارائه تسهیلات به خودروسازان برای پرداخت مطالبات قطعه‌سازان است.

    مقیمی با بیان اینکه تاکنون بخشی از این تسهیلات پرداخت شده و انتظار داریم تا دوشنبه هفته آینده بدهی خودروسازان به قطعه‌سازان به طور کامل پرداخت شود افزود: برای مدیریت شرایط ارزی در کشور اقدام خواهیم کرد.

    وی به سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری شرکت رنو در ایران اشاره کرد و افزود: با مذاکرات و رایزنی‌های صورت گرفته و همچنین با توجه به میزان سرمایه‌گذاری که شرکت رنو در کشور انجام داده امیدواریم که این شرکت خودروسازی دوباره به ایران بازگردد و مکانیزمی در نظر گرفتیم که تولید رنو را دوباره در ایران آغاز کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو