فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه:

خودروهای با جریمه بالای یک میلیون تومان توقیف می‌شوند

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: خودروهای با خلافی بالای یک میلیون تومان در ایام نوروز توقیف می‌شوند.

خودروهای با جریمه بالای یک میلیون تومان توقیف می‌شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ محمد حیدری  اظهار داشت: طرح انتظامی- ترافیکی نوروز 98 از بیست و پنجم اسفند آغاز و تا هفدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: هماهنگی لازم با دستگاه‌های خدمات رسان و مرتبط با حوادث جاده‌ای نظیر اورژانس، هلال احمر و راهداری صورت گرفته و با استفاده از ظرفیت تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس 105 تیم گشتی به کارگیری می‌شوند.

    رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: از آنجا که بیشترین علت تصادفات در محورهای برون شهری سرعت و سبقت غیرمجاز است امسال درصدد مدیریت سرعت و برخورد با تخلفات حادثه ساز از جمله سبقت غیرمجاز هستیم.

    وی خاطرنشان کرد: در این راستا از سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات ثابت شامل 29 دستگاه دوربین نصب شده توسط راهداری و همچنین از دوربین‌های دستی کنترل سرعت شامل 65 دستگاه قبلی و 15 دستگاه جدید که از طریق استانداری در اختیار پلیس قرار گرفته استفاده می‌شود.

    حیدری با تاکید بر اینکه خط قرمز پلیس راه برخورد با تخلفات حادثه ساز و توقیف خودروهای دارای حرکات مخاطره آمیز است، تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ تا 72 ساعت خودرو متخلفین در پارکینگ توقیف می‌شود.

    وی ادامه داد: برخی خودروها دارای خلافی بیش از یک میلیون تومان هستند که برابر قانون در صورت مشاهده در جاده توقیف می‌شوند بنابراین باید در مدت باقیمانده نسبت به تسویه حساب اقدام شود.

    رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه از انجام اقدامات کنترلی ناوگان مسافربری با توجه به حساسیت موضوع خبر داد و بیان کرد: در داخل این خودروها از مبدا تا مقصد مأمورین نامحسوس به کارگیری می‌شود و کنترل با استفاده از سامانه‌های هوشمند پایش تخلفات ناوگان مسافربری در پاسگاه‌های پلیس راه انجام می‌شود.

    وی عنوان کرد: همچنین با توجه به برگزاری جلسات هماهنگی با حوزه راهداری به صورت ویژه پیگیر رفع نواقص جاده‌ای و خط کشی محورهای مواصلاتی هستیم.

    حیدری گفت: نوروز سال 97 نسبت به مدت مشابه قبل، شاهد کاهش تلفات رانندگی در سطح استان بودیم به گونه‌ای که در محورهای برون شهری 22 نفر کشته و 273 نفر مجروح شدند امسال نیز درصدد کاهش این آمار هستیم.

    وی محورهای کرمانشاه به کامیاران، کرمانشاه به روانسر و سنقر را جز محورهای با بیشترین تلفات رانندگی طی نوروز سال قبل اعلام و عنوان کرد: بیشترین علت تصادفات در این محورها سبقت‌های غیرمجاز بوده است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو