فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور خبر داد:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان از هزینه ایاب و ذهاب دانش‌‌آموزان استثنایی تا چند روز آینده

عصر خودرو- رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: پیش‌بینی ما برای سرویس ایاب و ذهاب دانش‌‌آموزان استثنایی رقم ۴۰ میلیارد تومان بود که تا پایان بهمن‌ماه، ۱۵ میلیارد تومان را دادند و بناست ۱۵ میلیارد تومان دیگر تا چند روز آینده پرداخت شود.

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان از هزینه ایاب و ذهاب دانش‌‌آموزان استثنایی تا چند روز آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور درباره وضعیت سرویس ایاب و ذهاب دانش‌‌آموزان استثنایی اظهار کرد: اعتباری که برای ایاب و ذهاب دانش‌‌آموزان استثنایی در کشور پیش‌بینی کردیم حدود 40 میلیارد تومان بود و از این میزان کمتر از 50 درصد تخصیص پیدا کرده است.

    وی ادامه داد: عدم تخصیص کامل اعتبار، ما را دچار مشکل کرده است و بر همین اساس پیگیری‌هایی در سازمان برنامه و بودجه و بخش‌های دیگر داشتیم و امیدواریم طی چند روز آینده تخصیص را بدهند.

    قدمی با تأکید بر اینکه سرویس مدرسه در مدارس استثنایی مهم‌ترین رکن بوده و واجب است، افزود: اگر سرویس ایاب و ذهاب نباشد، مدارس استثنایی تعطیل است زیرا عمده خانواده دانش‌‌آموزان استثنایی از خانواده‌های محروم هستند.

    وی در خصوص میزان اعتباری که وعده داده شده است تا چند روز آینده دریافت کنند، گفت: همانطور که گفتم پیش‌بینی ما برای سرویس ایاب و ذهاب رقم 40 میلیارد تومان بود که تا پایان بهمن‌ماه، 15 میلیارد تومان را دادند و بناست 15 میلیارد تومان دیگر پرداخت شود و در این صورت بخش اعظمی از هزینه‌ها تأمین می‌شود.

    معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: 10 میلیارد تومان می‌ماند که نهایتاً یکی، دو ماه بعد پرداخت می‌شود.

    وی تصریح کرد: به رغم عدم تخصیص اعتبار در بخش ایاب و ذهاب سعی کردیم مشکلی در تحصیل دانش‌‌آموزان پیش نیاید یعنی بعضی برنامه‌های سازمان را تعطیل کرده و اعتبار آن را به بخش ایاب و ذهاب بردیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط