فونیکسریمکسبهتام

اعتراف یک سارق پس از دستگیری

هر ۱۵ روز به تهران می آمدم و با دوستم یک موتورسیکلت سرقت می کردیم

عصر خودرو- رئیس کلانتری ستارخان از دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت خبر داد و گفت: متهم اصلی پرونده اعتراف کرده هر ۱۵ روز به تهران می آمده و با دوستش یک موتورسیکلت سرقت می کرده است.

هر ۱۵ روز به تهران می آمدم و با دوستم یک موتورسیکلت سرقت می کردیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از  فارس، سرهنگ علیرضا شعبانپور  رئیس کلانتری ستارخان از دستگیری 2 سارق موتورسیکلت خبر داد در توضیح این خبر، گفت: صبح روز پانزدهم اسفند ماه امسال ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در خیابان ستارخان در داخل پمپ بنزین یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش با 2 موتورسوار را مشاهده می کنند که راکب موتورسیکلت در حال پر کردن باک موتورسیکلت بود و مدتی تلاش می کنند تا پلاک موتورسیکلت را بخواند ولی به خاطر مخدوش بودن قابلیت خوانده شدن و استعلام گیری نبود.

    وی در ادامه گفت: ماموران پس از مدتی مراقبت دستور ایست می دهند موفق می شوند موتورسیکلت را متوقف و هر دو موتورسوار را دستگیر کنند.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد که موتورسکیلت مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت در کلانتری 103 گاندی است، توضیح داد: در تحقیقات پلیسی راکب موتورسکلت که مدارک لازم همراهش نبود مدعی شد که به تازگی موتورسیکلت را خریداری کرده است و از مسروقه بودن آن بی اطلاع است.

    سرهنگ شعبانپور با بیان اینکه هر 2 متهم به کلانتری برای تحقیقات پلیسی منتقل شدند، افزود: در کلانتری متهمان اعتراف کردند که موتورسیکلت را از زیر پل سید خندان سرقت کرده اند و هنگامی که در حال پرسه زنی بودند متوجه می شوند که موتورسیکلت تجهیزات ایمنی ندارد تصمیم به سرقت آن می کنند.

    متهم اصلی پرونده در بازجوئی‌های بعدی اعتراف کرد: حدود 6 ماه است که با همسرم ازدواج کرده ام و در یکی از استان های مرکزی کشور ساکن می باشم. هر 15 روز به تهران می‌آیم و با همکاری دوستم که ساکن تهران است ضمن سرقت یک دستگاه موتورسیکلت مدتی با آن کار می کنیم و سپس موتورسیکلت را فروخته و با پول آن به شهرستان بر می گردم و مجدداً 15 روز دیگر به تهران می‌آیم.

    کلانتر محله ستارخان با اشاره به اینکه متهمان تا کنون به 5 فقره سرقت موتورسیکلت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده‌اند ، ادامه داد: مال باختگان موتورسیکلت‌های مسروقه شناسایی به کلانتری دعوت شده‌اند و همچنین کشف اموال مسروقه و شناسایی مال خران در دستور کار قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط