فونیکسریمکسبهتام

آماده‌سازی ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای ایام نوروز

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس‌ها از ۱۲ اسفند ماه

عصر خودرو- رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی اتوبوسرانی گفت: ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس مسافری برای ایام نوروز در نظر گرفته شده و قیمت بلیت اتوبوس ۲۰ درصد افزایش یافته است.

آماده‌سازی ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای ایام نوروز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  احمدرضا عامری رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی اتوبوسرانی  با بیان اینکه 16 هزار و 500 دستگاه اتوبوس VIP، 46 هزار دستگاه سواری کرایه و 45 هزار دستگاه مینی‌بوس برای ایام نوروز جهت جابه‌جایی مسافران برون شهری در نظر گرفته شده است، گفت: پیش فروش بلیت‌های اتوبوس برون شهری از 12 اسفند ماه آغاز شده و متأسفانه هرساله تعداد مسافران نسبت به سال‌های گذشته کمتر می‌شود.
    وی با بیان اینکه هر میزان ناوگان اتوبوسرانی که در کشور تولید شود توسط شرکت‌های حمل و نقلی و مسافری جذب می‌شود، گفت: نرخ اتوبوس‌ها در سال گذشته 750 میلیون تومان بود، اما همزمان با افزایش نرخ تورم هم اکنون قیمت اتوبوس‌ها به 2 میلیارد و 400 میلیون تومان رسیده است.

    عامری اظهار کرد: قیمت لاستیک اتوبوس در گذشته 3 میلیون تومان بود، اما هم اکنون قیمت هر لاستیک به 17 میلیون تومان افزایش یافته است بنابراین وضعیت بخش اتوبوسرانی در کشور چندان مناسب نیست.
    رشد 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوس‌ها

    رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی اتوبوسرانی بیان کرد: قیمت بلیت اتوبوس‌ها امسال نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است که این میزان افزایش قیمت بلیت در مقایسه با شرایط کنونی اتوبوس‌ها کافی نیست.

    وی با بیان اینکه طرح نوروزی بخش مسافری در حوزه اتوبوسرانی از 25 اسفند ماه آغاز و تا 17 فروردین 98 ادامه دارد و در این ایام ناوگان اتوبوسرانی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت‌های مسافری آماده ارائه هرگونه خدمت به مسافران جهت داشتن سفری آرام انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط