فونیکسریمکسبهتام

در اتوبان تسویه حساب نکنید لطفا!

عصر خودرو- دیدن چنین صحنه ای برای راننده ای که در حال طی مسیر در بزرگراه و معمولا با سرعت زیاد است می تواند باعث ایجاد استرس و در نتیجه تصادف شود.

در اتوبان تسویه حساب نکنید لطفا!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ،   یکی از دوستان رسانه ای تعریف می کرد روز گذشته در یکی ازاتوبان های تهران شاهد بحثی بین رانندگان 2 خودروی ال 90 و تیبا بوده اما نه پشت چراغ قرمز یا کنار آزادراه که در حال رانندگی. در واقع هم رانندگی می کردند و هم در حال بحث و جدل با هم بودند.
    با بالا گرفتن بحث ، راننده خودروی ال 90 در حالی که در بزرگراه با سرعت در حرکت بود به عمد به خودروی تیبا می کوبد و سپس به راه خود ادامه می دهد!

    در ادامه راننده خودروی تیبا نیز برای تلافی به دنبال ال 90 می رود و با خودروی خود به عقب  خودروی وی می کوبد و  سپس به راه خود ادامه می دهد.  نهایت این که این جدل خیابانی با پیچیدن خودروی تیبا جلوی ال 90 در بزرگراه  و درگیری فیزیکی 2 راننده ادامه یافت و هر دو طرف حسابی از خجالت هم در آمدند!

    کاری به رفتارهای این 2 راننده که به سبک فیلم های هالیوودی با یکدیگر درگیر شدند و جان انسان ها را به خطر می‌اندازند نداریم اما به خودروهایی که هم زمان در آن نقطه از بزرگراه در حال تردد بودند فکر کنید. وقتی وسط دعوای این 2 راننده قرار گرفتند و به نوعی سعی داشتند خود را از آسیب این دعوای بزرگراهی حفظ کنند .

    رانندگان عزیزی که با یکدیگر به مشکل برمی خورید لطفا دعوایتان را وسط بزرگراه نیاورید چون این کار می تواند جان تعداد زیادی از سرنشینان خودروهای عبوری را -که هیچ نقشی در دعوای شما نداشته و در حال طی کردن مسیر خود هستند- به خطر بیندازد.

    همه راننده حرفه ای نیستند و لذا دیدن یا قرار گرفتن در چنین صحنه ای برای راننده ای که در حال طی مسیر در بزرگراه و معمولا با سرعت زیاد است می تواند باعث ایجاد استرس و در نتیجه تصادف شود.

    و اما سخن آخر، درست است این روزها خیلی از افراد به دلیل شرایط اقتصادی در فشارند  و این نکته می تواند اعصاب فرد را با کوچک‌ترین تنش به هم بریزد اما می توانیم در زمان هایی که امکان بحث بین ما و نفر دیگری وجود دارد به خود بگوییم این کار ارزش خراب کردن روزم را ندارد و از آن عبور کنیم. همین راهکار ساده می تواند از بسیاری از درگیری ها  و حتی تصادفات رانندگی بر سر لج بازی جلوگیری کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو