فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل تعزیرات فارس خبرداد؛

جریمه ۲ میلیارد تومانی مالک لامبورگینی قاچاق

عصر خودرو- مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به جریمه ۲ میلیارد تومانی برای مالک خودروی لامبورگینی قاچاق، گفت: قاچاقچی کالا به پرداخت ۲۰ میلیارد ریال جریمه نقدی، ضبط تریلی و محموله کشف شده محکوم شد.

جریمه ۲ میلیارد تومانی مالک لامبورگینی قاچاق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان رستم هنگام گشت زنی به یک دستگاه تریلی حامل بار کاه مشکوک و با متوقف کردن آن اقدام به بازرسی از این خودرو کردند.

    وی افزود: در بازرسی از تریلی مقادیر زیادی پارچه، بادام زمینی، کفش و اسباب بازی که در زیر کاه و به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد و پس از توقیف محموله و بازداشت راننده، رسیدگی به موضوع در دستور کار یکی از شعب تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی قرار گرفت.

    مبشری با اشاره به بازجویی از متهم و تحقیقات انجام شده پیرامون موضوع و مشخص شدن تخلف، اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده رای به محکومیت متهم به پرداخت 20 میلیارد ریال جریمه نقدی، ضبط تریلی و محموله کشف شده به نفع دولت صادر کرد.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس همچنین از جریمه 2 میلیارد تومانی برای مالک خودروی لامبورگینی قاچاق، خبر داد و اظهار داشت: مامورین انتظامی شهرستان شیراز با مشاهده یک دستگاه خودروی لامبورگینی در سطح شهر پس از بررسی های اولیه حاکی از اشکالاتی در مدارک ارائه شده به مأمورین بود و بر همین اساس خودرو توقیف و پرونده ای به ظن قاچاق تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

    وی افزود: با ارجاع پرونده به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی فارس، شعبه مذکور اقدام به بازجویی از مالک خودرو و تحقیق و استعلام در خصوص مدارک ارائه شده کرد که نهایتاً مشخص شد که این خودرو به صورت گذر موقت وارد کشور شده ولی علیرغم گذشت مهلت تردد، اقدامی در خصوص تمدید آن انجام نشده است.

    مبشری تصریح کرد: با محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده رأی به ضبط خودروی مکشوفه به نفع دولت و پرداخت جریمه نقدی به میزان 22 میلیارد ریال در حق دولت صادر کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو