فونیکسریمکسبهتام

لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از جاده‌های کشور

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران و لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی از جاده‌های کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ نادر رحمانی   در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان کردستان، محورهای اهر-تبریز و مراغه هشترود استان آذربایجان شرقd، محورهای خلخال-اسالم، اردبیل-زنجان استان اردبیل، محورهای نورآباد-نهاوند، نورآباد-کرمانشاه استان لرستان هستیم.

    به گفته وی همچنین بارش باران نیز در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی،‌ جنوب استان فارس، لرستان و محورهای میانه-زنجان، محور همدان-کرمانشاه استان همدان، محور تربت‌حیدیریه-مشهد و نیشابور-مشهد استان خراسان رضوی مشاهده می‌شود.

    وی افزود: مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی،‌ اردبیل و لرستان مشاهده می‌شود. همچنین به علت برودت هوا و یخ زدگی در محورهای خلخال-اسالم استان اردبیل و محور سقز-دیواندره استان کردستان تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و به رانندگان توصیه می‌شود که حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط