فونیکسریمکسبهتام

رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع:

وزارت دفاع برای همکاری با خودروسازان آماده است

عصر خودرو- رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برای همکاری با خودروسازان در زمینه ساخت سامانه های انتقال قدرت آماده ایم.

وزارت دفاع برای همکاری با خودروسازان آماده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، «امیر دریادار امیر رستگاری»در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه رانش واترجت ملی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، اظهارداشت: امروز ما سامانه های انتقال قدرت و گیربکس های اتوماتیک و دنده ای را به صورت بومی می سازیم و می توانیم در این زمینه با خودروسازان همکاری کنیم.
    وی ادامه داد: ما امروز سیستم های هشت دنده و هشت تبدیلی را برای صنایع مود نیاز خود ساخته ایم و می توانیم سیستم های دنده ای خودروها را به صورت دنده ای و اتوماتیک طراحی، تولید و بومی کنیم؛ این طراحی و تولید حداقل 30 درصد زیر نرخ جهانی خواهد بود.
    رییس سازمان دریایی وزارت دفاع درباره سامانه پیشران واترجت رونمایی شده، گفت: این موتور یک هزار و 20 اسب بخار قدرت تولید می کند و می تواند در شناورهای متوسط مورد استفاده قرار گیرد.
    دریادار رستگاری با بیان اینکه خط تولید سامانه پیشران واتر جت ملی راه اندازی شده است، توضیح داد: در آینده ای نزدیک کار طراحی و ساخت موتورهای پیشران با قدرت سه هزار و 500 اسب بخار را آغاز خواهیم کرد.
    سیام*9612*2021*
    انتهای پیام /*

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط