فونیکسریمکسبهتام

افزایش ۲۰ درصدی ترددهای جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته

عصر خودرو- اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۱۵۲ تردد شمار، حکایت از افزایش ۱۹.۷ درصدی ترددها طی ۲۴ ساعت گذشته (پنجشنبه در مقایسه با چهارشنبه) دارد.

افزایش ۲۰ درصدی ترددهای جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، از مجموع ترددهای صورت گرفته، سهم وسایل نقلیه سنگین 15.2 درصد و اوج تردد بین ساعت 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعت 3 تا 4 بامداد امروز انجام شده است.
    براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

    **محدودیت‌های ترافیکی تا 23 بهمن ماه
    براساس این گزارش، محدودیت‌های ترافیکی برای تردد وسایل نقلیه در محورهای جاده‌ای لحاظ شده که براین اساس، تردد موتورسیکلت تا ساعت 7 صبح روز سه‌شنبه 23 بهمن ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد، قوچان -مشهد، سبزوار - مشهد و تربت‌حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است.
    البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
    براساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز، 18 بهمن ماه تا ساعت یک بامداد فردا، جمعه 19 بهمن ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز تا ساعت یک بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.
    همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز شنبه، 20 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد یکشنبه، 21 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز شنبه، 20 بهمن تا ساعت 2 بامداد یکشنبه، 21 بهمن ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز دوشنبه، 22 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد سه‌شنبه 23 بهمن ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز دوشنبه، 22 بهمن تا 2 بامداد سه‌شنبه، 23 بهمن ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

    **محدودیت های ترافیکی محور هراز
    بر اساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز شنبه، 20 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد یکشنبه، 21 بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز شنبه، 20 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد یکشنبه، 21 بهمن ماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشا) به صورت یک‌طرفه خواهد بود.
    همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز دوشنبه، 22 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد سه‌شنبه، 23 بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز دوشنبه، 22 بهمن ماه تا ساعت 2 بامداد سه‌شنبه، 23 بهمن ماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشا) به صورت یک‌طرفه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو