فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی جایگاه‌های سوخت کشور:

۶۰ شغل و صنعت با جایگاه‌های سوخت مرتبط است

عصر خودرو- منشی با اشاره به مهم بودن صنف جایگاه‌داری سوخت در کشور، گفت: نزدیک به ۶۰ شغل و صنف با حوزه جایگاه‌داری کشور مرتبط است.

۶۰ شغل و صنعت با جایگاه‌های سوخت مرتبط است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته، علی منشی، مدیرعامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه‌های سوخت کشور گفت: برای دومین سال پیاپی است که نمایشگاه جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از دوم تا پنجم اسفند ماه برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه صنف جایگاه‌داری سوخت در کشور بسیار مهم و اساسی بوده و بنزین هم از اهمیت فوق استراتژیک و بالایی محسوب می‌شود، افزود: نزدیک به 60 شغل و صنف با حوزه جایگاه داری کشور مرتبط است.

    مدیرعامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه‌های سوخت کشور تصریح کرد: دوربین مداربسته، سیستم‌های اطفای حریق، کف، کامپوزیت، شیلنگ، پمپ و نازل تنها بخشی از صنایع وابسته به جایگاه‌های سوخت است.

    بیشتر بخوانید: بهره‌برداری از 40 جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در 40 سالگی پیروزی انقلاب/ جایگاه‌های سوخت هوشمند می‌شوند

    وی با تأکید بر اینکه صنایع وابسته به جایگاه‌های سوخت از بدو تأسیس حامی تولید داخل و خوداتکایی در استفاده از قطعات ملی بوده‌اند، اظهار کرد: پیگیری این امر بر اساس منویات مقام معظم رهبری و دغدغه‌های ایشان در اجرای اقتصاد مقاومتی بوده است و بر همین اساس تلاش کردیم تا از پتانسیل‌های داخلی نهایت بهره برداری را داشته باشیم.

    منشی با بیان اینکه هم اکنون پیوند صحیح و مدونی بین دانشگاه‌ها و مراکز دانش بنیان علمی کشور با موضوع جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته ایجاد شده است، تصریح کرد: با ده‌ها انجمن وابسته به حوزه جایگاه‌داری که با دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی جایگاه‌های سوخت کشور مرتبط هستند از طریق تفاهم‌نامه‌هایی که با دانشگاه‌های مختلف کشور از قبیل دانشگاه صنعتی شریف، جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دانشکده فنی دانشگاه تهران و بسیاری از سازمان‌های علمی و مطالعاتی کشورمان منعقد کرده‌ایم، همکاری‌های خوبی داریم که خروجی بسیار خوبی در این صنعت داشته است.

    مدیرعامل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی جایگاه‌های سوخت کشور با اشاره به توانمندی مجموعه‌های دانش بنیان کشور و ظرفیت‌هایی که در حوزه جایگاه‌های سوخت کشور وجود دارد، گفت: می‌کوشیم با استفاده از پتانسیل‌های آنان و بدون اتکا به منابع دولتی و ظرفیت هزاران شاغل در جایگاه‌های سوخت، از اتکا صرف درآمدی به پول بنزین خارج شده و درآمد جایگاه داران را افزایش دهیم. ضمن اینکه بنا داریم در دومین نمایشگاه جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته تهران از چندین طرح در این خصوص رونمایی کنیم.

    وی افزود: بخشی از دغدغه‌هایی که حاکمیت برای عرضه خدمت به مردم نظیر اندازه‌گیری دقیق فرآورده در جایگاه‌های سوخت دارد ما را بر آن داشت تا حداکثر استفاده از موضوعات علمی و فناوری را داشته باشیم و در نمایشگاه اسفند ماه در تهران از آنها رونمایی خواهیم کرد. ضمن اینکه چند محصول جدید را که با استفاده از همکاری صنعت با دانشگاه به دست آمده رونمایی خواهد شد، بنابراین تلاش می‌کنیم دغدغه‌های حوزه‌های مختلف این خصوص را برطرف کنیم.

    مدیرعامل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی جایگاه‌های سوخت کشور گفت: بنا داریم تا کارآفرینی مناسبی در این صنعت داشته و سطح کیفی خدمات جایگاه‌های سوخت را بالاتر برده و نحوه برخورد با مشتری، مواجه با بحران‌ها و مدیریت آنها، مسائل امنیتی و رعایت موضوعات پدافند غیرعامل را ارتقا دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو