فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت سه مصدوم تصادف مینی بوس دانش آموزان امیدیه

عصر خودرو- رئیس بیمارستان گلستان اهواز با اشاره به انتقال سه مصدوم از مصدومان حادثه تصادف مینی بوس دانش آموزان به این بیمارستان گفت: حال عمومی این مصدومان خوب گزارش شده است.

آخرین وضعیت سه مصدوم تصادف مینی بوس دانش آموزان امیدیه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، دکتر میثم معزی در خصوص وضعیت سه دانش آموز مصدوم تصادف امروز مسیر امیدیه - ماهشهر، اظهار کرد: اقدامات درمانی لازم برای مصدومانی که به این بیمارستان اعزام شده اند، انجام شده است. اسماً غبیشاوی دانش آموز 15 ساله و فاطمه غبیشاوی دانش آموز 13 ساله، با مصدومیت تروما به سر به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده اند که جواب سی تی اسکن آنها خوب گزارش شده و اکنون در اورژانس جراحی تحت نظر هستند.

    وی افزود: همچنین یونس عثمانی دانش آموز 13 ساله دیگر مصدومی که به بیمارستان گلستان انتقال یافته، ه دچار تروما به دست راست و شکستگی در سه نقطه است که اکنون با بیهوشی موضعی در اورژانس مراقبت‌های حاد تحت نظر است و درمان این بیمار ادامه دارد.

    معزی با بیان اینکه حال عمومی مصدومان خوب است، گفت: با دستور اکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وضعیت دانش‌آموزان مصدوم این سانحه ترافیکی از بدو ورود به طور جدی در حال پیگیری است. همچنین از ظهر روز گذشته مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان چندین بار برای پیگیری وضعیت این دانش‌آموزان در بیمارستان گلستان حضور یافته‌اند.

    روز گذشته رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از کشته شدن 2 نفر و مصدومیت 9 تن دیگر بر اثر برخورد مینی‌بوس و تریلر در مسیر امیدیه – ماهشهر خبر داده بود.

    دکتر شهیار میرخشتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه تریلر که ساعت 12:50 امروز (17 بهمن‌ماه) در مسیر امیدیه – ماهشهر رخ داد، دو نفر کشته شدند.

    وی افزود: همچنین در این حادثه 9 نفر دیگر مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان نفت و امام رضا (ع) امیدیه انتقال یافتند.

    همچنین رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان به ایسنا گفت: ظهر روز گذشته در مسیر امیدیه – ماهشهر یک دستگاه مینی‌بوس به یک تریلر که در کنار جاده متوقف بود، برخورد کرد. در این مینی‌بوس، 11 دانش‌آموز حضور داشتند که 2 نفر از این دانش‌آموزان کشته شدند.

    وی افزود: همچنین در این حادثه 9 دانش‌آموز دیگر دچار مصدومیت شدند که حال دو نفر از آنها خوب نیست و بقیه نیز پس از انجام بررسی‌ها در بیمارستان، مرخص می‌شوند.

    رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در حال حاضر راننده مینی‌بوس در صحنه تصادف نیست و مأموران در جست وجوی وی هستند. اما این راننده به صورت کامل شناسایی شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط