فونیکسریمکسبهتام

جنرال موتورز برای سرمایه‌گذاری ۲.۷ میلیاردلاری با برزیل وارد مذاکره شد

عصر خودرو- شرکت جنرال موتورز، جی ام، در حال مذاکره و امکان سنجی برای اجرای یک پروژه تولید خودرو در برزیل است . پروژه‌ای که ۲.۷۳ میلیارد دلار هزینه در برخواهد داشت.

جنرال موتورز برای سرمایه‌گذاری ۲.۷ میلیاردلاری با برزیل وارد مذاکره شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سنا ، در صورتی که بررسی ‌های اولیه، سودآوری پروژه را تایید کند، شرکت آمریکایی جی ام، سرمایه ‌گذاری خود را از سال 2020 آغاز خواهد کرد. پیش بینی می شود تکمیل این پروژه چهار سال زمان نیاز داشته باشد.

    جی ام در حال حاضر در حال اتمام پروژه‌ای دیگر در برزیل است که از سال 2014 شروع شده و ارزش آن 13 میلیارد دلار بوده است.

    کارلوس زارلنگا، مدیرعامل جی ام در برزیل، در این خصوص اعلام داشت: به عنوان رهبران بازار، ما مسئولیت روبرو شدن با چالش‌های رقابتی در این صنعت را پذیرفته ایم و در حال تجربه کردن راه های مختلف برای توسعه پایدار کسب و کار خود و سود رسانی به سهامدارانمان هستیم."

    به نظر می رسد، جی ام با همکاری با اتحادیه‌ها، تاجران، عرضه‌کنندگان و مقامات دولتی ادامه می دهد تا سرمایه‌گذاری 2.73 میلیارد دلاری در کارخانه‌های برزیلی را به سرانجام برسد.

    یک روزنامه محلی روز جمعه نوشت که جی ام ظرف سه سال آینده حدود 2.5 میلیارد دلار در ایالت سائو پالو سرمایه‌گذاری خواهد کرد و برای اجرای این پروژه مشوق ‌های مالیاتی نیز دریافت خواهد کرد.

    در هفته‌های اخیر شرکت جنرال موتورز با چالش‌ های جدی سودآوری مواجه شده به طوری که به کارمندان خود در برزیل هشدار داده که از "خودگذشتگی" نشان دهند تا شرکت بتواند در آن کشور باقی بماند. برخی کارگران نگرانند که شرکت به طور گسترده دست به تعدیل نیرو بزند.

    ماه گذشته، این خودروساز بزرگ آمریکایی به مقامات عمومی و اتحادیه‌ها گفته بود که که در حال مذاکره با دولت است تا مشوق‌ های مالیاتی را هرچه زودتر دریافت کند.

    جی ام در سال گذشته ضررهای بزرگی در برزیل متحمل شد و مدیران آن شرکت امیدوارند با کاهش مالیات‌ها بتوانند شرایط بهتری برای شرکت فراهم کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو