فونیکسریمکسبهتام

توزیع بیش از ۱۵ هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین در لرستان

عصر خودرو- سرپرست معاونت بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، از توزیع بیش از ۱۵ هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین در این استان خبر داد.

توزیع بیش از ۱۵ هزار حلقه لاستیک خودروهای سنگین در لرستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسین دالوند امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سالجاری شاهد بروز مشکلاتی در روند توزیع لاستیک در سطح کشور بودیم و در نتیجه با تصمیمات اتخاذ شده دولت شرایط ویژه‌ای برای توزیع لاستیک خودروهای سنگین در نظر گرفت تا شاهد کاهش مشکلات کامیون داران باشیم.

    وی، ادامه داد: در همین راستا از ابتدای طرح تاکنون شاهد توزیع بیش از 15 هزار حلقه لاستیک در لرستان هستیم.

    سرپرست معاونت بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در ادامه، عنوان کرد: تاکنون در لرستان 9 هزار و 500 ناوگان سنگین دارای کارت هوشمند و 6 هزار ناوگان فاقد کارت شناسایی شده است.

    دالوند در ادامه با اشاره به نحوه توزیع لاستیک در شهرستان‌های استان، افزود: توزیع لاستیک سنگین در شهرستان‌های لرستان بر اساس میزان ناوگان حمل و نقل توزیع شده و هیچ گونه اغماضی در این راستا صورت نمی‌گیرد.

    وی، گفت: البته در شهرستان‌هایی که عامل فروش لاستیک وجود ندارد از سایر شهرستان‌های همجوار این امر صورت گرفته و مشکلی در این راستا نداریم.

    سرپرست معاونت بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان کرد: اکنون توزیع لاستیک به صورت سامانه ای صورت می گیرد و متقاضیان از طریق سامانه راهداری درخواست خود را ارائه می‌دهند.

    دالوند در ادامه با اشاره به اینکه مشکلی در زمینه لاستیک خودروهای سبک در استان وجود ندارد، افزود: برای تامین و توزیع لاستیک خودروهای سبک در استان لرستان مشکلی وجود ندارد و کمبودی نیز دیده نشده است.

    وی، ادامه داد: روند توریع لاستیک خودرو سنگین در استان ادامه داشته و با وجود اینکه کمبودهایی در میزان لاستیک نسبت به ناوگان در کشور وجود دارد اما از تمام ظرفیت خود برای تامین لاستیک مورد نیاز کامیون داران استان استفاده کرده و خوسبختانه لرستان توانسته در زمینه تامین لاستیک خودروهای سنگین نسبت به بسیاری از استان‌های کشور بهتر عمل کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو