فونیکسریمکسبهتام

خودروی برقی ۲۰۱۹ کیا در راه است

عصر خودرو- شرکت کره ای کیا در سال ۲۰۱۹ یک خودروی برقی تازه به نام نیرو عرضه خواهد کرد که اولین بار در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در نوامبر گذشته در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

خودروی برقی ۲۰۱۹ کیا در راه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، این خودرو مجهز به باتری 64 کیلووات ساعتی است که 200 اسب بخار قدرت را برای موتور آن به ارمغان می آورد.

    با شارژ کامل باتری این خودرو می توان مسافتی تقریبا 390 کیلومتری را طی کرد. طراحی مجموعه باتری این خودرو به گونه ای انجام شده که از وزن آن تا حد قابل توجهی می کاهد و همین امر باعث می شود تا نیرو بیش از حد سنگین نباشد.

    وزن این خودرو در مجموع برابر با 1750 کیلوگرم است و شتاب صفر تا صد آن به 7.8 ثانیه می رسد که در مقایسه با خودروهای پیشرفته ای که در عرض 4 تا 5 ثانیه به این سرعت می رسند، رقم قابل ملاحظه ای محسوب نمی شود.

    هیوندای خودروی برقی دیگری به نام کونا را هم تولید کرده که شتاب صفر تا صد آن کمتر از این رقم و در حدود 6.8 ثانیه است. حداکثر سرعت خودروی نیرو 165 کیلومتر در ساعت است.

    سیستم ترمز هوشمند، فناوری هوشمند هدایت در ترافیک، فناوری ضد لرزش موتور خودرو که باعث می شود صدای آن حتی در سرعت بیش از 100 کیلومتر هم شنیده نشود و شارژ 80 درصد از باتری در عرض یک ساعت از جمله مزایای این خودرو است. قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط