فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر تهران:

افزایش ۱۰۰ درصدی عوارض ورود به طرح ترافیک فایده‌ای ندارد

عصر خودرو- علیخانی گفت: تا زمانی که زیرساخت‌های طرح ترافیک کامل نشود، حتی اگر ۱۰۰درصد هم افزایش قیمت دهیم، فایده‌ای ندارد.

افزایش ۱۰۰ درصدی عوارض ورود به طرح ترافیک فایده‌ای ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تهران  با اشاره به برنامه شورای شهر تهران برای افزایش نرخ ورود به طرح ترافیک در سال 98، اظهار کرد: ابتدا باید سخنان کارشناسان را بشنویم و بعد کمیسیون تصمیم خواهد گرفت که تا چه اندازه می‌توانیم میزان عوارض ورود به محدوده را افزایش دهیم.
    رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران تصریح کرد: مصوبه سال قبل شورای شهر برای طرح ترافیک به طور کامل اجرا نشده است و از آنجایی که زیرساخت‌های ما کامل نیست، اگر عوارض ورود به طرح ترافیک را 100 درصد هم افزایش دهیم، فایده‌ای ندارد.

    علیخانی با بیان اینکه شهرداری نتوانسته درآمد‌های پیش‌بینی شده از طرح ترافیک را محقق کند، گفت: علت این است که زیرساخت‌ها از جمله دوربین‌ها آماده نیست، به همین دلیل درآمد هم محقق نمی‌شود.

    وی در خصوص پیشنهاد افزایش 20 درصدی عوارض ورود به طرح ترافیک گفت: افزایش بیش از 12 درصدی عوارض ورود به طرح ترافیک از سوی دستگاه‌هایی که مصوبات را تطبیق می‌دهند، رد می‌شود و من هم یادم نمی‌آید که تاکنون افزایشی بیش از 12 درصد را پذیرفته باشند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط