فونیکسریمکسبهتام

دنده عقب گرفت، تصادف کرد اما جریمه نشد

عصر خودرو- شهروندی با مراجعه به خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و ارائه مستنداتی اعلام کرد: چندی پیش در یکی از بزرگراههای جنوب پایتخت در حال رانندگی بودم که خودرویی به صورت دنده عقب با من تصادف کرد اما باوجود مقصرشناخته شدن وی از سوی پلیس، جریمه نشد.

دنده عقب گرفت، تصادف کرد اما جریمه نشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، این شهروند که مشخصاتش نزد خبرگزاری ایرنا محفوظ است مدعی بود راننده مذکور پس از تصادف، از طریق گوشی همراه خودش با فردی دیگر تماس گرفت و به دنبال آن مامور راهنمایی و رانندگی نیز باوجود آنکه وی را مقصر شناخت و به وی تذکر داد، کروکی حادثه را کشید اما وی را جریمه نکرد.
    وی تصویر کروکی تصادف را نیز به ایرنا ارائه و تاکید کرد: گمان می کردم حتی خودرو این فرد خاطی توقیف می شود اما حتی جریمه نشد؛ از آنجا که موضوع بسیار مهم بود و به منظور جلوگیری از چنین رخدادهایی که می تواند با جان انسان ها ارتباط داشته باشد، بر آن شدم که موضوع را پیگیری کنم.
    به دنبال این موضوع، خبرنگار ایرنا استان تهران با مسئولان پلیس راهور (راهنمایی و رانندگی) پایتخت تماس گرفت و طرح موضوع کرد.
    متولیان پلیس راهور تهران بزرگ نیز پس از بررسی، موضوع را تایید و ضمن تشکر از خبرگزاری جمهوری اسلامی و نیز شهروندی که مراتب را اطلاع رسانی کرده بود اعلام داشتند که مامور مذکور شناسایی، فراخوان و با وی برخورد می شود.
    سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا استان تهران گفت: همه در برابر قانون یکسانند و هیچکس نمی تواند قانون را زیرپا بگذارد.
    وی در پاسخ به اینکه براساس این نوع تخلف راهنمایی و رانندگی، فرد مذکور چه نوع جریمه ای باید شود؟ گفت: در این رخداد، خاطی باید جریمه می شد اما برای توقیف خودرو، حتما باید دو تخلف حادثه ساز رخ دهد که در این مورد تنها یک تخلف رخ داده بود.
    خبرنگار ایرنا همچنین مطلع شد که مسئولان پلیس راهور تهران بزرگ، شهروند مذکور که سانحه را اطلاع رسانی کرده بود، دعوت و اطلاعات و جزییات بیشتری از آن رخداد را از وی اخذ و نیز از اقدام وی در اطلاع رسانی موضوع تشکر کردند.

    تهرام/3225/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو