فونیکسریمکسبهتام

همزمان با آغاز تولید خودرو بیسو مطرح شد :

محصول جدید بیسو سال آینده روانه بازار می شود

عصر خودرو- معاون اجرایی سیف خودرو از تولید خودرو بیسو T۷ از سال آینده خبر داد و گفت: بعد از تولید T۳ و T۵ که هم اکنون با استانداردهای هشتاد و پنج گانه در حال تولید است، بیسو T۷ از سال آینده تولید و روانه بازار خواهد شد.

محصول جدید بیسو سال آینده روانه بازار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، پیمان قمصری در نشستی خبری افزود: در حال حاضر، بیسو T3 نخستین محصولی است که روی خط تولید سیف خودرو رفته و جزو نخستین خودروهایی است که با استاندارد‌های هشتاد و پنج گانه ایران به بازار عرضه می‌شود. این در حالی است که بسیاری از رقبای این خودرو قادر به پاس کردن استانداردهای 85 گانه نیستند.
وی افزود: سایت فعلی سیف خودرو در گروه تولیدی مرتب، قادر است در یک روز کاری و یک شیفت کوتاه، 20 خودرو تولید کند که در یک شیفت بلند این تعداد به 27 دستگاه افزایش می یابد.
معاون اجرایی سیف خودرو با بیان این که این شرکت درنظر دارد به فاز 20 درصد داخلی سازی دست یابد و از تاریخ مشخصی پک‌های بیسو به صورت تمام CKD برای این شرکت ارسال خواهد شد و اتاق سازی نیز فعال می شود، تصریح کرد: 8 درصد قیمت هر پارت CKD که از چین به ایران ارسال می‌شود به قطعات یدکی تعلق دارد و از این رو مشتری از هنگامی که خودرو را تحویل می‌گیرد، در نمایندگی‌های سراسر کشور قادر به دریافت خدمات مربوطه و تامین قطعات یدکی است.
قمصری با اشاره فعالیت های انجام گرفته در زمینه نوسازی خط تولید کارخانه مرتب و تبدیل آن به خط تولید جدید گفت: در سال گذشته پس از خرید گروه تولیدی مرتب  به دلیل قدیمی بودن تجهیزات و سایت تولیدی، ناگزیر به اعمال تغییر کلی در این کارخانه و نوسازی آن شدیم و طی یک سال حدود 20 میلیارد تومان برای بازسازی و اعمال تغییر در خط تولید  هزینه انجام شد تا این سایت تولیدی قدیمی به استانداردهای روز بیسو و ایران برساند.
وی با اشاره به راه اندازی فاز دوم کارخانه در کاشان ادامه داد: فاز دوم گسترش سیف خودرو، سایت تولیدی کاشان است که این شرکت در حال طراحی و تجهیز آن است. این سایت حدود یک میلیون متر مربع وسعت دارد و در صورت تجهیز و بهره برداری، می‌توان در هر ساعت 8 دستگاه خودروی بیسو را در آن تولید کرد که بالغ بر 2000 فرصت شغلی را به صورت مستقیم ایجاد خواهد کرد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو