فونیکسریمکسبهتام

یک کارشناس صنعت خودرو مطرح کرد:

اظهارنظرهای غیرمنطقی از صنعت خودرو به دلیل نبود اطلاعات تخصصی است

عصر خودرو- یک کارشناس صنعت خودرو گفت: اظهارنظرها و برداشت هایی از قبیل پراید ۱۲۰ میلیون تومانی برگرفته از نبود اطلاعات و منطق کافی برداشت کنندگان است.

اظهارنظرهای غیرمنطقی از صنعت خودرو به دلیل نبود اطلاعات تخصصی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵:۰۰

    حسن کریمی سنجری در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو» ، با بیان این مطلب گفت: میانگین قیمت خودرو برای خودرویی با پلتفرم به روز در حدود 8 هزار دلار است که این رده قیمتی در دسته خودروهای ارزان قیمت به شمار می رود.
    وی افزود: در همین حال فراوانی تولید در شرکت های خودروساز بین 7 تا 10 هزار دلار است که با احتساب دلار با قیمت آزاد، در حدود 80 میلیون تومان خواهد بود ضمن آن که این خودرو از شرایط کیفی بالا و مناسبی برخوردار بوده و طیف وسیعی از مردم دنیا نیز در حال استفاده از آن هستند در چنین شرایطی چطور ممکن است پراید با فرض واردات به صورت سی بی یو با تعرفه صفر، قیمت غیرمنطقی 120 میلیون تومانی داشته باشد.
    کریمی سنجری با تاکید بر این که این گونه اظهارنظرها و برداشت های نادرست برگرفته از نداشتن اطلاعات دانش و منطق کافی است، تصریح کرد: به طور قطع بعید است مدیرعامل یک شرکت خودروسازی چنین اظهارنظری کرده باشد و بدون شک برداشت کننده و همچنین انتقال مطلب به درستی انجام نشده است. 
    به گفته وی، وفقتی رنو برای هند خودروی 3500 دلاری طراحی کرده که از استاندارد بالایی برخوردار است چگونه ممکن است پراید در حدود 120 میلیون تومان قیمت داشته باشد؟ بنابراین اظهارنظرهایی از این قبیل تنها به شرایط نامساعد بازار دامن زده و روحیه مصرف کنندگان و خریداران را تخریب خواهد کرد.

    نویسنده:میترا ممسنی

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط