فونیکسریمکسبهتام

امدادگران مازندران ۵۰۰ خودروی در راه مانده را رهایی دادند

عصر خودرو- برف، کولاک و یخبندان در جاده های مازندران باعث شد تا صدها دستگاه خودرو از شب گذشته تاکنون در محورهای مواصلاتی استان زمین گیر شوند که با کمک امدادگران هلال احمر رهایی یافته اند.

امدادگران مازندران ۵۰۰ خودروی در راه مانده را رهایی دادند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان مازندران روز جمعه  گفت: در 24 ساعت گذشته 537 دستگاه خودرو در جاده های برفی استان گیر کردند که با کمک امدادگران هدایت و رهایی یافتند.
    غلامعلی فخاری افزود: در این مدت امدادگران به 544 خانوار به تعداد 2 هزار و 176 نفر که در برف جاده های استان مازندران گرفتار شده بودند، خدمات لازم را ارائه کردند.
    وی با اعلام این که 136 نفر شب گذشته در پایگاههای جاده ای هلال احمر مازندران اسکان موقت داده شدند، گفت: 31 تیم عملیاتی متشکل از 128 امدادگر در برف و کولاک دو روز اخیر خدماتدهی به حادثه دیدگان را انجام می دادند .
    فخاری افزود: 30 دستگاه ناوگان ترابری و تجهیزات شامل آمبولانس ، خودرو های کمک دار سبک ، نجات و آرگو در حادثه کولاک و برف دیروز مازندران به کار گرفته شد .
    معاون هلال احمر مازندران نقاط حادثه دیده در برف اخیر را محور گلوگاه به دامغان حدفاصل توسکاچشمه تا سرخ گریوه، محور ساری به سمنان حدفاصل اسکارد تا تلمادره، محور سوادکوه حدفاصل منطقه دوآب تا سرچمن، محور هراز حدفاصل سه راهی بلده تا امام زاده هاشم، محور نوشهر به کجور منطقه دشت نظیر، محور کندوان حدفاصل منطقه ولی آباد تا تونل کندوان، محور های کلاردشت به عباس آباد و کلاردشت به مرزن آباد، محور دوهزار مناطق روستایی برسه ، گلستان محله ، شانه تراش در تنکابن، جاده هزار جریب نکا و محور رامسر به جنت رودبار اعلام کرد .
    اواخر هفته گذشته با هشدار هواشناسی مازندران مبنی بر کاهش 18 درجه ای دما و بارش برف در ارتفاعات ، تمامی نیروهای امدادی استان به حالت آماده باش در آمدند.
    مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران هم اعلام کرد که هشدارهای بموقع هواشناسی و آماده باش دستگاههای خدمات رسان سبب شده است تا برف سنگین، باران شدید، تندباد و کولاک اخیر با خسارت جزیی همراه شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو