فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران تشریح کرد؛

خبرهای جدید از تکمیل آزاد راه تهران - شمال

عصر خودرو- مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران آخرین جزئیات روند تکمیل آزادراه تهران – شمال را تشریح کرد.

خبرهای جدید از تکمیل آزاد راه تهران - شمال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، خراسانی در تشریح آخرین مراحل اتمام رمپ ورودی آزادراه تهران - شمال، گفت: با توجه به اینکه رمپ ورودی این آزاد راه در جوار دانشگاه علامه طباطبایی قرار گرفته است و استانداردهای لازم را برای بهره‌برداری نداشت، بنابراین لازم بود که اقداماتی برای استانداردسازی این رمپ ورودی انجام شود. جلسات متعددی ظرف سال‌های گذشته با دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه 22 و شرکت آزادراه تهران - شمال برگزار شده بود که در آخرین جلسه به توافقات لازم رسیدیم.

    وی افزود: با توجه به آخرین توافقی که انجام شد با همکاری شهرداری منطقه 22 از ابتدای بهمن ماه سال جاری عملیات تعریض و استانداردسازی رمپ ورودی آزادراه تهران - شمال آغاز خواهد شد و تا 5 اسفند ماه سال جاری این پروژه تکمیل خواهد شد. به این ترتیب رمپ ورودی این آزادراه استانداردسازی خواهد شد و آماده بهره برداری می‌شود.

    وی ادامه داد: در عملیات استانداردسازی مسائلی همچون شعاع دید، طول قوس مسیر و عرض رمپ برای حضور وسایل نقلیه به طور کامل استانداردسازی خواهد شد. دانشگاه علامه طباطبایی پیش از این با عقب نشینی، از حریم حیاط این دانشگاه محافظت نمی‌کرد که خوشبختانه در توافق جدید این موافقت حاصل شد و مقرر شد که با شمع گذاری توسط شرکت آزادراه تهران- شمال ایمنی لازم برای ساختمان دانشگاه نیز ایجاد شود. همچنین عملیات اجرای عایق‌های صوتی نیز در این پروژه اجرایی خواهد شد.

    مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران تاکید کرد:‌ در دولت یازدهم و دوازدهم فاز یک آزادراه با سرعت قابل توجهی پیشرفته است و ان‌شاء الله در نیمه نخست سال آینده این بخش از آزادراه افتتاح خواهد شد. رمپ ورودی این آزاد راه یکی از قسمت‌های کلیدی این آزاد راه بود که پس از گذشت سال‌های متمادی بر اساس آخرین توافق میان دانشگاه علامه طباطبائی، استانداری تهران و شهرداری منطقه 22 به بهره برداری نزدیک شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو