فونیکسریمکسبهتام

محتکر لاستیک خودرو در شبستربه ۱۶۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد

عصر خودرو- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: محتکر لاستیک خودرو در منزل مسکونی شخصی در شبستر به ۱۶۰ میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شد.

محتکر لاستیک خودرو در شبستربه ۱۶۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سیداحد یوزباشی افزود: این لاستیک ها براساس گزارش مردمی در یک گشت مشترک کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی شبستر با اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس آگاهی، از انباری منزل شخص مورد نظر کشف و ضبط شد.
    وی اظهار داشت: در بازرسی از منزل مسکونی وی تعداد 419 حلقه لاستیک در مارک ها و سایز های مختلف به ارزش 900 میلیون ریال کشف شد.
    یوزباشی ادامه داد: پس از بررسی های لازم و ارایه مستندات از سوی متهم و جوابیه گمرک تبریز، تعدادی از لاستیک های نگهداری شده با اسناد فوق مطابقت داشته و قاچاق آن محرز و مسلم نشد.
    وی با بیان اینکه متهم از این حیث برائت شد، گفت: با استرداد لاستیک ها، وی ملزم به عرضه آن ها در شبکه توزیع برابر قیمت های مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان تحت نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شبستر شد.
    یوزباشی ادامه داد: از لاستیک های کشف شده تنها 88 حلقه با اسناد موجود مطابقت نداشت که قاچاق آن ها محرز و مسلم شد و طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط 88 حلقه لاستیک، وی به پرداخت یک برابر ارزش اولیه آن جریمه شد.
    از اول سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 459 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده که از این تعداد یک هزار و 486 فقره مختومه شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم