فونیکسریمکسبهتام

قاضی‌پور در نامه‌ای به معاون اول رییس جمهور:

ضرورت حل مشکل مربوط به ثبت سفارش مواد اولیه مورد نیاز خودروسازان

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در صورتی که مشکلات خودروسازان و قطعه‌سازان حل نشود شاهد مشکلات عظیم اجتماعی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در کشور خواهیم بود که بخشی از آن بیکاری هزاران کارگر در این صنعت است.

ضرورت حل مشکل مربوط به ثبت سفارش مواد اولیه مورد نیاز خودروسازان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به معاون اول رییس جمهور از حل نشدن مشکلات عدیده مجموعه گسترده خودروسازان و قطعه‌سازان انتقاد کرد.

    به زعم نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی آسیب زنجیره تولید خودرو در کشور فقط مربوط به قطعه‌سازان و خودروسازان نیست و کل سیستم اداری کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد.

    متن این نامه به شرح زیر است:

    باسمه تعالی

    برادر ارجمند جناب آقای دکتر جهانگیری

    معاون اول محترم رئیس جمهور

    احتراما پیرو نامه شماره 135711 مورخ 13/10/1397 جناب آقای دکتر واعظی به پیوست دستور ریاست محترم جمهور به حضرتعالی پیرامون حل مشکلات عدیده مجموعه گسترده خودروسازان و قطعه‌سازان و لزوم تسویه حساب خودروسازان با شرکت‌های قطعه‌ساز به استحضار می‌رساند آسیب زنجیره تولید خودرو در کشور فقط مربوط به قطعه‌سازان و خودرو سازان نیست و کل سیستم اداری کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد.

    جناب آقای دکتر جهانگیری قطعاً حضرتعالی از وضعیت نامناسب قطعه‌سازان و خودرو سازان مطلع هستید، در صورتی که در آینده‌ای نزدیک فرجی در حل مشکلات بین این دو مجموعه لاینفک از هم حاصل نگردد شاهد مشکلات عظیم سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی در کشور خواهیم بود که بخشی از آن بیکاری هزاران کارگر شاغل در این صنعت است که تجمع کارگران در اتوبان تهران به کرج ، جاده مخصوص و جاده قدیم مشکلات تردد را به وجود خواهد آورد.

    حقیر این اخطار را در شانزدهم دیماه یک هزار سیصد و نود هفت می‌دهم، این مشکلات را بایستی به هر نحو ممکن حل نمایید. تا از هرگونه آسیب جدی به مردم عزیز ایران اسلامی جلوگیری شود.

    جناب آقای جهانگیری اگر بانک مرکزی بحث تخصیص ارز به قطعه سازان و خودروسازان را حل نکند ، آیا فردا شما پاسخگو مشکلات متعدد مربوطه خواهید بود؟

    اگر موضوع ثبت سفارش مواد اولیه خودروسازان و قطعه سازان حل نشود. آیا شما پاسخگو خواهید بود؟

    لذا خواهشمند است دستور اکید صادر بفرمائید بانک مرکزی ج.ا.ا ، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سریعاً جلسه ای اضطراری با حضور خودروسازان و قطعه سازان در محضر حضرتعالی تشکیل و تصمیمات لازم انقلابی و جهادی طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اتخاذ و ابلاغ گردد و از نتیجه ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی را مطلع نمائید.

    نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو