فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور گیلان مطرح کرد:

نبود زیرساخت‌ در حوزه حمل و نقل عمومی دلیل ایجاد ترافیک در رشت

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور گیلان به ترافیک ساعات عصرگاهی در شهر رشت اشاره کرد و گفت: نبود زیرساخت‌های مناسب در حوزه حمل و نقل عمومی و پارکینگ سبب ایجاد ترافیک در این شهر می شود.

نبود زیرساخت‌ در حوزه حمل و نقل عمومی دلیل ایجاد ترافیک در رشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا محمدی پیش‌ازظهر در جمع خبرنگاران بااشاره به وضعیت ترافیکی شهرهای استان گیلان، اظهارکرد: درحال حاضر وضعیت ترافیک درشهرستان‌های استان گیلان به استثنای برخی از خیابان‌های شهر رشت، عادی و روان است.

    وی افزود: در شهر رشت در حال حاضر براساس گزارشات دریافتی شاهد تراکم نسبی خودروها اما روان در خیابان‌های حافظ، آزادگان و تقاطع پورسینا و محدوده پیرسرا خیابان سردار جنگل هستیم.

    رئیس پلیس راهور گیلان به تصادف 24 ساعت گذشته در محورهای استان گیلان نیز اشاره و بیان کرد: در این مدت شاهد 152 فقره تصادف در شهرستان‌های استان گیلان بوده‌ایم.

    وی با اشاره به اینکه از این تعداد 138 فقره تصادف خسارتی و 14 فقره با 18 مصدوم تصادفات جرحی بوده است، ادامه داد: خوشبختانه تصادف منجر به فوت در 24 ساعت گذشته در محورهای استان گیلان رخ نداده است.

    سرهنگ محمدی به افزایش بار ترافیک در ساعات عصرگاهی به ویژه در شهر رشت نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه موفق نشده‌ایم به تناسب این تراکم خودرو زیرساخت‌های لازم اعم از سرویس‌دهی در زمینه حمل و نقل عمومی و پارکینگ برای تردد روان شهروندان عزیز فراهم کنیم.

    وی تأکیدکرد: نبود پارکینگ به تعداد نیاز سبب توقف خودورها در حاشیه معابر و افزایش ترافیک و تراکم به ویژه در زمان‌های عصرگاهی می‌شود. لذا نیازمند اتخاذ تدابیر لازم برای ساعات عصرگاهی و کاهش بار ترافیکی و نارضایتی شهروندان هستیم.

    رئیس پلیس راهور گیلان اعمال برخی محدودویت‌های ترافیکی یکی از راهکارها برای کنترل این شرایط عنوان کرد و گفت: باید فرهنگ عدم استفاده از خودروهای تک سرنشین در میان شهروندان نهادینه شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط