فونیکسریمکسبهتام

امدادرسانی به ۴۷۵ خودرو در راه مانده در محورهای استان تهران

عصر خودرو- معاون امدادونجات هلال احمر استان تهران از امدادرسانی به ۴۷۵ خودرو در راه مانده در محورهای مواصلاتی این استان در بعد از ظهر و شب گذشته خبر داد.

امدادرسانی به ۴۷۵ خودرو در راه مانده در محورهای استان تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،  ابراهیم تاجیک نوری اظهار داشت: عوامل امدادونجات هلال احمر استان تهران در پی بارش برف سنگین در محورهای کوهستانی و برف گیر این استان اقدام به امدادرسانی به هم وطنان کردند.

    وی افزود: امدادگران در محورهای مواصلاتی شمیرانات، هراز، فیروزکوه و محور فیروزکوه- سمنان طی بعد از ظهر و شب گذشته به سرنشینان 475 خودرو امدادرسانی کردند.

    معاون امدادونجات هلال احمر استان تهران گفت: این افراد به دلیل انسدادهای مقطعی محورها و یا عدم توانایی حرکت به دلیل برف و کولاک شدید در راه مانده بودند و یا احیانا در شانه خاکی کنار راه گرفتار شده بودند.

    وی از آماده باش و حضور فوق العاده نیروهای هلال احمر در محورهای کوهستانی و برف گیر تا صبح شنبه خبر داد و افزود: تا بازگشت موج مسافران نیروهای هلال احمر در محورهای مواصلاتی به صورت آماده باش خدمات رسانی می کنند و هم وطنان می توانند، در صورت نیاز به امداد با شماره 112 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط