فونیکسریمکسبهتام

کاهش ۶۱.۶ درصدی تولید وانت در آذرماه

عصر خودرو- جدیدترین آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد که تولید انواع وانت در آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶۱.۶ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۶۱.۶ درصدی تولید وانت در آذرماه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، تولید وانت در آذرماه سال جاری به 2949 دستگاه رسیده که نسبت به تعداد 7685 دستگاهی سال گذشته، 61.6 درصد کاهش یافته است.

    طبق این آمار میزان تولید وانت در گروه خودروسازی سایپا و گروه بهمن کاهش چشمگیری داشته به طوریکه سایپا در آذرماه امسال 1889 دستگاه وانت تولید کرده و کاهش تولید 64.1 درصدی را تجربه کرده است چراکه در آذرماه سال گذشته میزان تولید این شرکت 5264 دستگاه بوده است.

    گروه بهمن نیز با کاهش 72.2 درصدی بیشترین کاهش تولید وانت را داشته است. این شرکت آذرماه امسال 419 دستگاه وانت تولید کرده در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته 1505 دستگاه تولید کرده بود.

    گروه صنعتی ایران خودرو نیز در آبان ماه امسال 30 درصد کاهش تولید داشته و تعداد وانت‌های تولید شده در این شرکت از 916 دستگاه در آذرماه سال گذشته به 641 دستگاه رسیده است. 

    در این میان وضعیت تولید وانت در آذرماه سال جاری در شرکت ارس خودرو دیزل و سازه‌های خودرو دیار نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته و در هیچ کدام از زمان‌های یاد شده هیچ وانتی در این شرکتها تولید نشده است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم